Myte eller sandhed?
bcmb Skrev:Det der med at købe sælger kan jo også være svært, hvis kopien også har narret ham i sin tid. Det er ikke alle herinde jeg ville turde købe fra baseret på svarene i denne tråd :-)

Og det kan jo også være lige meget, skal ikke have et Rolex alligevel.

Når jeg siger køb sælger tænker jeg at selvom jeg ikke ville kunne spotte en fake er jeg sikker at jeg ville kunne undgå at købe en..... Og derfor ville jeg ikke komme i den situation at jeg ifbm. Et salg kunne blive overrasket over at det ur jeg sælger er en fake.

Og det tror jeg gælder de fleste herinde. Og, som sagt, hvis uret åbnes er det noget lettere at se.

Vh baun
Svar
Tak Danny og Kim.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
bcmb Skrev:Det der med at købe sælger kan jo også være svært, hvis kopien også har narret ham i sin tid. Det er ikke alle herinde jeg ville turde købe fra baseret på svarene i denne tråd :-)

Og det kan jo også være lige meget, skal ikke have et Rolex alligevel.
Ja, så er jeg da glad for jeg gættede rigtigt  Icon_e_biggrin1

Jeg ville nu aldrig tage et Rolex ind uden boks og papir, uden at have det forbi Halse i Horsens før det kom på min side.
Svar
Ja, vi spottede den jo alle til GTG´et så der er lidt vej endnu før det går helt galt blandt urtosser (tror jeg)
Det er nok værre med almindelige mennesker som f.eks. sælger et ur på DBA som de har købt som den ægte vare.
Svar
Superfed tråd, som jeg tror vi alle kan lære af  Icon_Up

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Jeg gætter på at det til højre er ægte.. Prøv at lægge mærke til overgangen mellem glasset og lunetten
på billede 4 & 5
Svar
RKN Skrev:Jeg gætter på at det til højre er ægte.. Prøv at lægge mærke til overgangen mellem glasset og lunetten
på billede 4 & 5
Det er afsløret at den til venstre er ægte....
Svar
Super fed tråd  Icon_e_wink 
Jeg har undladt at afgive min kommentar, IKKE at jeg vidste hvad svaret var  Icon_e_surprised  slet ikke.  Icon_flov
På et tidspunkt var jeg sikker på at uret til højre var ægte, især da jeg så PBR beskrive laser kronen i glasset.... Så var jeg også sikker  Icon_e_surprised
Men så blev jeg i tvivl og ombestemte mig, for så at ombestemme mig igen og igen og igen...... Jeg tror aldrig at jeg virkelig fandt svaret  Icon_e_surprised
Jeg syntes at det er sjovt at så mange "eksperter" bliver snydt, UDFRA et billede. Jeg var selv så meget i tvivl at jeg ikke turde bestemme mig.
KimT er en good guy og havde han, reelt "stået" indenfor det, så havde jeg købt det (altså den ægte  Icon_e_wink  Icon_rolleyes )
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Når jeg søger på serie nummeret på uret, kan jeg desværre finde flere som er blevet solgt på bl.a. Ebay, hos juvelerer og på auktionshuse på nettet. Jeg håber bare køberne ikke har givet mere end 1.800 kr for så er de blevet snydt. Icon_dontknow

Tilbage til mine 2 gode råd på min hjemmeside [url]"http://www.subcentral.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.subcentral.dk[/url]

1: Hvis du ikke har forstand på Rolex, så køb kun et Rolex af en forhandler du stoler på og som giver garanti for ægthed og funktionalitet.
2: Hvis du har forstand på Rolex, så køb kun et Rolex af en forhandler du stoler på og som giver garanti for ægthed og funktionalitet.

Hilsen

Danny
Svar
gufle Skrev:Tilbage til mine 2 gode råd på min hjemmeside [url]"http://www.subcentral.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.subcentral.dk[/url]

1: Hvis du ikke har forstand på Rolex, så køb kun et Rolex af en forhandler du stoler på og som giver garanti for ægthed og funktionalitet.
2: Hvis du har forstand på Rolex, så køb kun et Rolex af en forhandler du stoler på og som giver garanti for ægthed og funktionalitet.

Hilsen

Danny

Så sandt så sandt Icon_e_wink og det bliver mere og mere aktuelt fremover, desværre Icon_evil
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)