Myte eller sandhed?
NU tør jeg slet ikke købe et Rolex, medmindre det er fra en AD - eller Mads ;)
Svar
Sociologen Skrev:NU tør jeg slet ikke købe et Rolex, medmindre det er fra en AD - eller Mads ;)

Jeg kunne godt nævne rigtigt mange du godt kunne købe et rolex af uden at blive snydt, så værre er det heller ikke.
Svar
Spændende og skræmmende læsning.
Er serienummeret et kendt fake nummer som kan Googles?
Svar
henrik Skrev:Spændende og skræmmende læsning.
Er serienummeret et kendt fake nummer som kan Googles?
Jeg har lige prøvet at google nummeret og fandt med det samme et par tråde på replikafora med GMT Mastere med samme serienr. Så det er klart yderligere en indikator.
Svar
Har du andet fake eller kunstigt vi kan vurdere?  Icon_cool  
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Nej desværre ikke.....Icon_e_biggrin1
Svar
Det der med at købe sælger kan jo også være svært, hvis kopien også har narret ham i sin tid. Det er ikke alle herinde jeg ville turde købe fra baseret på svarene i denne tråd :-)

Og det kan jo også være lige meget, skal ikke have et Rolex alligevel.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg prøver lige igen:
Var der æske og certificat og evt. andet tilbehør med til det fake ur? Og er der nogen, som ved hvad lynette materialet er? På den ægte er det jo keramisk, men er det bare noget som ligner på den fake udgave?

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Jeg ved ikke om der var tilbehør med. Danny havde uret i sin kasse med ure for at der ikke skulle fattes mistanke på den konto.
Mht. lünetten ved jeg det ikke 100% men jeg synes den virkede fuldstændig som den ægte. Mon ikke Danny svarer når han ser spørgsmålet Icon_e_wink
Svar
Slettegaard Skrev:Jeg prøver lige igen:
Var der æske og certificat og evt. andet tilbehør med til det fake ur? Og er der nogen, som ved hvad lynette materialet er? På den ægte er det jo keramisk, men er det bare noget som ligner på den fake udgave?

Ingen boks og papirer.

Umiddelbart vil jeg vurdere at lynetten er lakeret på kopien.

Hilsen

Danny
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)