Myte eller sandhed?
Ja det er sgu lidt skræmmende at der kan slås så stor tvivl selv blandt kendere. Hvis jeg kommer i Porsche til næste GTG må I selv gætte hvordan det kan gå til!!! Icon_rul

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Ja det er sgu lidt skræmmende at der kan slås så stor tvivl selv blandt kendere. Hvis jeg kommer i Porsche til næste GTG må I selv gætte hvordan det kan gå til!!! Icon_rul

/Mads
Men er det så en ægte Porsche Mads eller en fake Icon_e_biggrin1

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Jeg faldt lige over dette værkbillede af det vel nok flotteste Rolex kopi værk jeg endnu har set. Stadig langt fra originalen, men de har da fået lavet rotoren nogenlunde ok og farvet tandhjulene røde. At enhver værkkyndig så kan se det langt fra har samme finish og konstruktion som et Rolex er en anden snak. Men dog tættere på end de fleste ETA værker der bare er knaldet i som de er.

İmage

/Mads
İmage
Svar
Slettegaard Skrev:
TimeToWatch.dk Skrev:Ja det er sgu lidt skræmmende at der kan slås så stor tvivl selv blandt kendere. Hvis jeg kommer i Porsche til næste GTG må I selv gætte hvordan det kan gå til!!! Icon_rul

/Mads
Men er det så en ægte Porsche Mads eller en fake Icon_e_biggrin1

Who cares?! Vi kan jo alligevel ikke se forskel... Icon_e_wink

/Mads
İmage
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Who cares?! Vi kan jo alligevel ikke se forskel... Icon_e_wink

/Mads
Icon_rul

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
KimT Skrev:Derudover lavede jeg et lille forsøg, som jeg håber de udsatte vil tilgive mig for Icon_flov Nogle af dem som valgte at svare i tråden (ikke alle) svarede jeg tilbage via PB. Men jeg svarede ikke korrekt tilbage. Det interessante var om dem der egentlig havde konstateret det rigtige, ville stå fast når en forholdsvis good guy (mig) fortalte dem at de tog fejl og det i virkeligheden var omvendt. Der var INGEN af dem jeg udsatte for det der sagde mig imod, på trods af at jeg er sikker på at de har haft tvivl. Med dette lille forsøg mener jeg at havde vist hvor vigtigt det er at købe sælgeren og at de fleste kan komme i tvivl på trods af at de som udgangspunkt var sikre OG meget vidende. Jeg undskylder mange gange til de udsatte og håber i vil tilgive mig Icon_flov

Well played :)

Overgangen fra siden af hornet til bagkanten af kassen syntes jeg også ser mindre skarp ud, men det kan dog være ren indbildning.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Hvor er jeg glad for at jeg ikke er Rolex-dude, jeg kan jo ikke se forskel på real og fake!!!:-(

Mvh
Michael
İmage
Svar
MichaelSC Skrev:Hvor et keg glad for at jeg ikke er Rolex-dude, jeg kan jo ikke se forskel på real og fake!!!:-(

Mvh
Michael
Hvis du havde dem i hånden, ville du ikke være i tvivl.... De fleste Rolex ejere har spottet forskellen.
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Jeg faldt lige over dette værkbillede af det vel nok flotteste Rolex kopi værk jeg endnu har set. Stadig langt fra originalen, men de har da fået lavet rotoren nogenlunde ok og farvet tandhjulene røde. At enhver værkkyndig så kan se det langt fra har samme finish og konstruktion som et Rolex er en anden snak. Men dog tættere på end de fleste ETA værker der bare er knaldet i som de er.

İmage

/Mads

Hvis man ikke ved hvordan et original værk skal se ud, kan man godt blive snydt.
Svar
Slettegaard Skrev:
khbk Skrev:Så synes jeg altså bedst om et fake-Rolex Icon_rolleyes
/
Kristen
Jamen du fremhæver jo også, at Citizen Nighthawk i tråden "Hvad er høj kvalitet på kasse og lænke http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php

Jeg har selv haft et Nighthawk ur magen til. Kassens finish er virkelig dårlig, DOG ikke til prisen. Splitterne som lænken er samlet med er HELT til grin. Så din kommentar om fake Rolex overrasker mig overhovedet ikke Kristen

Jeg sammenlignede bare med mit Rolex Datejust, som jeg købte i 1986. Der har jeg aldrig tænkt på om finishen var specielt høj.
/
Kristen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)