Svar: 694
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Jeg havde begge ure i hånden i lørdags og kan kun konkludere at jeg sagtens kunne snydes. Det skal lige siges at vi blev bedt om ikke at skrue på kronen, da dette ville være for let. Bevares, jeg "gættede" da rigtigt, men jeg var også på forhånd blevet advaret om lusk, samt at jeg havde originalen ved siden af. Havde jeg ikke haft det havde jeg været chanceløs.
Jeg har ikke sovet roligt siden
Med venlig hilsen
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Den til højre er fake............
Som flere nævner er den også tæt nok på til at kunne snyde mig hvis en "good guy" kom med den og jeg umiddelbart ikke havde grund til mistro. Der er stadig tegn som nævnes her i tråden, men de var ikke nemme for en almindelig urtosse (ikke Rolex ekspert) som mig at gennemskue. Den falder igennem når man har et sammenligningsgrundlag, men ellers er det dælme svært. Selv på mine egne billeder blev jeg sgu i tvivl og kun pga. det synlige serienr. kunne jeg være sikker (efter at Danny havde givet mig det på fake´en via telefon)
Derudover lavede jeg et lille forsøg, som jeg håber de udsatte vil tilgive mig for  Nogle af dem som valgte at svare i tråden (ikke alle) svarede jeg tilbage via PB. Men jeg svarede ikke korrekt tilbage. Det interessante var om dem der egentlig havde konstateret det rigtige, ville stå fast når en forholdsvis good guy (mig) fortalte dem at de tog fejl og det i virkeligheden var omvendt. Der var INGEN af dem jeg udsatte for det der sagde mig imod, på trods af at jeg er sikker på at de har haft tvivl. Med dette lille forsøg mener jeg at havde vist hvor vigtigt det er at købe sælgeren og at de fleste kan komme i tvivl på trods af at de som udgangspunkt var sikre OG meget vidende. Jeg undskylder mange gange til de udsatte og håber i vil tilgive mig
Jeg har haft en masse interessant PB kommunikation siden i aftes og efter min mening har denne tråd udviklet sig rigtig fint. Uanset hvordan man føler ifht. fake ure, så er det skræmmende så tæt kopierne kan komme og hvor fornuftig en kvalitet de kan lave i til næsten ingen penge. Om det er superkopier eller ej må være op til de enkelte at vurdere, men jeg kunne godt blive snydt.
Tak fordi i gad lege med og for alle de gode bidrag, som har gjort denne debat så interessant
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Nu var jeg jo med til GTG og nåede desværre at høre hvad man skulle kigge efter (dato under lup og gravering i lås) så jeg ved faktisk ikke om det ville have været muligt for mig at spotte den der var fake irl.
Men min oplevelse var at alle der havde de 2 ure i hænderne var enige om at den fake kunne snyde de fleste - især hvis den blev præsenteret i den rette box mv. og uden noget til sammenligning.
Min påstand er derfor at fakes i den kvalitet kan nemt komme til at køre rundt og blive solgt flere gange mellem folk som ikke går så meget op i det at de checker værket (og det er vist mindre end 10% der gør det). Så som Kim siger, køb sælger og er man i tvivl så check værket også. Med gode billeder fra nettet af det originale værk som facitliste, tror jeg på at man er rimelig sikker.
Fin "leg" og godt præsenteret Kim
vh Baun
•
Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Lige et spørgsmål: Var der æske og certificat og evt. andet tilbehør med til det fake ur? Og er der nogen, som ved hvad lynette materialet er? På den ægte er det jo keramisk, men er det bare noget som ligner på den fake udgave?
Casio G-shock
Seiko 5
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Så synes jeg altså bedst om et fake-Rolex
/
Kristen
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
khbk Skrev:Så synes jeg altså bedst om et fake-Rolex
/
Kristen
Jamen du fremhæver jo også, at Citizen Nighthawk i tråden "Hvad er høj kvalitet på kasse og lænke http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php
Jeg har selv haft et Nighthawk ur magen til. Kassens finish er virkelig dårlig, DOG ikke til prisen. Splitterne som lænken er samlet med er HELT til grin. Så din kommentar om fake Rolex overrasker mig overhovedet ikke Kristen.
Casio G-shock
Seiko 5
•
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Jo jo.....bare rolig
•
|