Myte eller sandhed?
Sejt set af jer som spotter den slags fakes på et øjeblik, jeg må desværre indrømme at jeg fint kunne blive snydt Icon_scared

Kan godt se det som Mads påpeger med formen på SEL endeleddene, men damn det er close på de billeder:chock:

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Jeg tror at det til venstre er fake - håber sgu jeg har ret (ja, her udstiller man sig selv lidt..) ;)

Syntes bla. at GMT Viseren er udsalgsgivendr..

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
Piece of cake. Uret til højre er fake. Bum Icon_cool
Det ses bla. kransens tal som er for tynde og lænke endestykket der ikke ser rigtigt ud.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
TioMalo Skrev:
Citat:GMT visernes monteringsrækkefølge og selvfølgelig kronebeskytterens bredde.

Kvaliteten bliver bedre og bedre men den kan aldrig hæve sig over den bestemte niveau.
Eller, jo det kan den, men omkostningerne for at producere den sagnomspundne og hypotetiske perfekt kopi ville være så høje at både producenten og de potentielle købere ville stå af.
Men - for én som ikke kan genkende selve modellen og generelt er ikke vant til at se Rolex´, er den viste kopi absolut perfekt. Men så var også den i dag i vores øjne kikset G/S Datejust kopi med quartsværk fra 1970´ene...

Vh. John
Så hvilken er fake?
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:De ting der direkte springer i mine øjne er generel finish på lænke/skive/lynettens tal, SEL stykkets form, sekundviserens top, GMT visernes monteringsrækkefølge og selvfølgelig kronebeskytterens bredde. Med disse hints burde de fleste kunne spotte faken selv på billeder.

Men er da enig i at de er ret ens. Som Kim også skriver er der stor forskel på billeder og irl. Så selv om billederne er giftige ville jeg ikke være så bekymret hvis jeg stod med urene i hånden. Der hvor det er farligt er når man bare får billeder og ikke er obs på at tjekke om uret er fake. Hvis jeg smed det på salgssiden med et par ok billeder tror jeg ikke der ville komme mails retur om at mit ur var fake?! Icon_e_wink Vi bliver ikke kritiske før vi får noget at være kritiske over Icon_head

/Mads
Så hvilken er fake?
Svar
Baseret på endestykkerne som tidligere omtalt, så er mit bud også at den højre er fake, damn it better be right Icon_scared

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Pb med svar sendt til alle om har givet et gæt. Har jeg glemt nogen må i lige skrive en pb.
Svar
Jeg kunne godt se det da jeg stod med dem i hånden (og er bestemt ikke Rolex ekspert). Ud fra billederne mener jeg det til højre er fake. Den til venstre har coating under kyklopen, hvilket er meget tydeligt i virkeligheden. Kronen i glasset er også FOR tydelig på kopien.

Uanset hvad, så er der en del vidende flok herinde som tager fejl....
Svar
Jeg kan ikke se det. Jeg gætter på at den til venstre er faken. Udelukkende på lænkens tilpasning til kassen som jeg mener var bedst på faken.

Vh baun
Svar
Og hvilken der er den ægte er kun afsløret via PB til dem der har gættet Icon_e_biggrin1

Man kan tale for og imod super kopieres eksistens, men trods alt er det nærmest 50/50 indtil videre.

Men ja, får man det i hånden ved siden af det ægte er det til at se.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)