Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
KimT Skrev:Når man står med dem i hånden ved siden af hinanden er det til at se, men forestil jer at i IKKE har en original at sammenligne med.
Rigtigt, hvis vi ikke kan sammenligne rigtig med falsk, så har vi (jeg) ikke Rolex kendere et problem her. Jeg ville virkelig kunne brænder nallerne så gevaldigt endda.. Heldigvis der jeg jo flest ærlige sælgere derud, og ikke tyveknægte:-)
•
Svar: 132
Tråde: 11
Modtaget Likes: 87 i 28 svar
Givet Likes: 21
Jeg er ikke Rolex-ekspert men hvidguldsmarkeringerne på den til venstre synes jeg ser finere ud end på den til højre. Udover det, og kronebeskytterne, synes jeg der er umådelig lille forskel når man blot ser på billederne.
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
De ting der direkte springer i mine øjne er generel finish på lænke/skive/lynettens tal, SEL stykkets form, sekundviserens top, GMT visernes monteringsrækkefølge og selvfølgelig kronebeskytterens bredde. Med disse hints burde de fleste kunne spotte faken selv på billeder.
Men er da enig i at de er ret ens. Som Kim også skriver er der stor forskel på billeder og irl. Så selv om billederne er giftige ville jeg ikke være så bekymret hvis jeg stod med urene i hånden. Der hvor det er farligt er når man bare får billeder og ikke er obs på at tjekke om uret er fake. Hvis jeg smed det på salgssiden med et par ok billeder tror jeg ikke der ville komme mails retur om at mit ur var fake?!

Vi bliver ikke kritiske før vi får noget at være kritiske over
/Mads
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:GMT visernes monteringsrækkefølge og selvfølgelig kronebeskytterens bredde.
Kvaliteten bliver bedre og bedre men den kan aldrig hæve sig over den bestemte niveau.
Eller, jo det kan den,
men omkostningerne for at producere den sagnomspundne og hypotetiske perfekt kopi ville være så høje at både producenten og de potentielle købere ville stå af.
Men - for én som ikke kan genkende selve modellen og generelt er ikke vant til at se Rolex´,
er den viste kopi absolut perfekt. Men så var også den i dag i vores øjne kikset G/S Datejust kopi med quartsværk fra 1970´ene...
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•