SDGM003 "Grand Cocktail" ankommet!
Tillykke med et FLOT Seiko :-) good value for money

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Tillykke. Flot ur. Har lige solgt den med hvid skive til en kunde. Uret lå på mellem + 1 og - 1 sekund i døgnet. Veljusteret.
Svar
Vildt flot ur, stort tillykke.

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
(30-03-2016, 10:26 PM)stenstrupigen Skrev: Tillykke. Flot ur. Har lige solgt den med hvid skive til en kunde. Uret lå på mellem + 1 og - 1 sekund i døgnet. Veljusteret.

Det er flot. Her efter 96 timer på hhv. håndleddet og natbordet er uret 8 sekunder foran, dvs. i gennemsnit har det øget 2 sekunder i døgnet. Det er jeg skam ret tilfreds med. Nu er det lige om lidt tid til at teste power reserven hvis jeg da kan holde ud at lade det ligge i så lang tid :-)
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Icon_flag kæft det er flot, gid de havde det i Quartz, så kunne jeg dulme nerverne lidt indtil der nogensinde bliver råd til et GS.

/Kim
Svar
(01-04-2016, 12:24 AM)GearUp Skrev: Icon_flag kæft det er flot, gid de havde det i Quartz, så kunne jeg dulme nerverne lidt indtil der nogensinde bliver råd til et GS.

/Kim

Hvorfor Quartz?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Sikkert prisen

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Icon_flag Ja prisen er jo et parameter, som sætter sine begrænsninger :icon_diver

Jo fascinerende med urværk, især hvis man også kan se det, men har bestemt at jeg ikke gider måle, sætte, eller i det hele taget gå og checke om uret nu også gør det, det skal, nemlig vise klokken, eller sende det til eftersyn, har set priserne på hvad Rolex koster, rigeligt hvad eftersyn på bilen koster.

Så for mig må Grand Seiko i Quartz være det ultimative, vil ha et dressur, som går +-10 sec om året, et af de bedste bygget klokker der findes, som ikke skal til service i 50 år.

/kim
Svar
Giver også mening. Grand Seiko quartz værker er virkelig også noget der holder.

Er nu meget tilfreds med arbejdshesten i mit ur, Seikos 6R15 automatiske værk. Har netop testen power reserve, og det klarer sig i 57 timer og 7 minutter, hvilket er mere end 7 timer længere end specificeret. Jeg klager ikke.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Svar
Icon_excuse Har siddet og beundret dit ur på youtube, flot sgu, men din prislap siger 90000,- seiya´s grundpris er 97200, men sælger det til 664 $ hviket er 4327.- ddk og mormor lægger en tudse overi, og posten stjæler 150,- - er det deromkring vi er ? Selvom det ikke er quartz, og mit sbgx 103 nok lader vente på sig (ingen til salg på jordkloden) må jeg erkende jeg er blevet lidt småforelsket Icon_drunken

/kim
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)