To tusind meter ure
#11
Ja, endnu en meget uheldig udtalelse fra Rodney, som desværre er ved at ødelægge dette fine forum igen. Folk gider ikke skrive her, da man ofte får et underligt utilpasset svar retur, som kun har til hensigt at provokere Icon_head
[-]
  • Smilla
Svar
#12
Hej Michael. 

Tillykke med de nye ure. 

Du får da prøvet en del ure. Og det er fedt. Jeg nyder at læse dine tanker og meninger. 

Personligt synes jeg at dit Certina Chrono var federe. Men sådan er det. 

Dine ure. Dine regler. 

Oris er altid lækkert og som altid er din video i top.
Mvh Kim 
Svar
#13
Jeg er nu ret så ligeglad med Willy's kommentarer og læser dem sjældent, men hvor jeg handler det skal ingen blande sig i Icon_blink

Her kommer lige lidt billeder af de to nye ure.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

(03-03-2016, 07:44 PM)Avantismo Skrev: Hej Michael. 

Tillykke med de nye ure. 

Du får da prøvet en del ure. Og det er fedt. Jeg nyder at læse dine tanker og meninger. 

Personligt synes jeg at dit Certina Chrono var federe. Men sådan er det. 

Dine ure. Dine regler. 

Oris er altid lækkert og som altid er din video i top.

Tak Kim

Certina er et super fedt ur  Icon_Up

Nu prøver jeg lidt andet og sådan har jeg valgt at hygge mig med min hobby....mere er der ikke i det  Icon_rygklap
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#14
Ofte bliver det at være konfliktsky betragtet som noget negativt.
Hvad det modsatte, og deraf positive skulle være, har jeg aldrig fundet ud af.
At være taktfuld, vil jeg dog altid betragte som noget godt.
Når nogen siger noget taktløst, kan men godt blive i dårligt humør, også selvom det ikke blev sagt til en selv.
Dette er jo et forum for entusiastiske og passionerede mennesker.
Sådan nogen er ofte lidt følsomme.
Jeg blev sgu i lidt dårligt humør over den mangel på takt, som jeg var vidne til fra det ærede medlem.
/
Kristen
Svar
#15
Hej Michael

Jeg læser altid dine tråde med stort velbehag. Ingen tvivl om at min smag ligger meget langt væk fra din, men på trods af det, så er denne "kløft" netop en af grundene til at jeg nyder dine tråde.
For din interesse/kærlighed for disse ure, kan man jo ikke betvivle Icon_e_biggrin1

Netop det at vi ikke er ens hvad angår smag, men stadig kan være fælles om begejstringen for ure er imho fantastisk.

Tillykke med klokkerne. Icon_smil
Svar
#16
Månedens indlæg ultoman og jeg er meget enig Icon_Up
Svar
#17
Fine ure Michael! Jeg har også selv en forkærlighed for dykkerure. Synd at det altid skal ende i trælse indlæg herinde. Inde på Facebook hygger vi meget mere, og der går sjælendt fnidder i det.
Svar
#18
Mange tak drenge og jeg vil da helst hygge med jer Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • KimT, T.Hansen
Svar
#19
Ignorer de kedelige indlæg, undlad at svare på dem og lad os andre hygge os - det har jeg i hvert fald tænkt mig (fra nu af) Icon_e_wink
Svar
#20
@KimT Jeg er meget enig i den betragtning, og er ret overbevist om vi sammen kan finde vejen til et sundt og berigende forum.

Michael super fede billeder du får skudt, og vigtigst af alt, er jo at urene er landet hos en glad ejer :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)