Svar: 687
Tråde: 19
Modtaget Likes: 339 i 191 svar
Givet Likes: 478
(03-02-2016, 07:09 PM)JLarsen Skrev: (03-02-2016, 01:38 PM)whoa Skrev: Skx007 er en klasse dykker til pengene, men køb den i udlandet! Jeg fandt den til Ca 700 og så røg der 400 ovenpå i afgift osv fra post dk!
Skx007 er med Pepsi indlæg og så den blå skive som der blev nævnt! Der er også forskel på om det er en j eller k model.. Forskellen er at k kommer fra Singapore eller Malaysia, og J fra Japan.. Altså de er samlet der, så der er lidt forskel på hvad der står på skiven og på bag kassen, ellers er alt ens! Dvs køb den billigste du kan finde! Der er intet forskel på uret, kassen værket, krone osv.. Kun tekst på Skive og bagkasse!
-whoa-

Lyder virkelig interessant med den pris. Kan du huske hvor du købte det? Jeg har kun fundet det til 1500-1600 i udlandet.
Jeg prøver lige at se om jeg kan huske det! Tror måske det var den japanske eller kinesiske "eBay".. Kigger lige på det med det samme!
Edit: $189 ved creation watches!
http://www.creationwatches.com/products/...-1167.html
Aldrig købt fra dem men den bliver tit omtalt på WUS..
Vender tilbage i søgen.. Ved det kan gøres billigere :-D
-whoa-
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
(03-02-2016, 07:09 PM)JLarsen Skrev: Lyder virkelig interessant med den pris. Kan du huske hvor du købte det? Jeg har kun fundet det til 1500-1600 i udlandet.
Der er en enkelt her med mesh strap til ca. 850,-. Sælger er i England, hvilket er indenfor EU hvorfor der ikke kommer moms/told på.
Jeg ved dog ikke, om der er andre herinde, der kender sælger, idet han måske nok har 100% positive bedømmelser, men kun 80 ialt.
http://www.ebay.com/itm/Seiko-SKX007J1-D...SwKtlWrTh3
Det skal lige siges, at uret er brugt - hvorfor der ikke er garanti på det længere. Men det er jeg overbevist om, at Whoa´s også har været til den pris ! Ellers ligger de normalt omkr. kr. 15-1600.
PS: Arhhh. .......... jeg har lige opdaget, at det er en auktion, hvor man blot byder på uret - salgsprisen kan således blive dyrere. Sorry, at jeg ikke så det straks i min iver for at hjælpe !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
(03-02-2016, 07:28 PM)pbr Skrev: (03-02-2016, 07:09 PM)JLarsen Skrev: Lyder virkelig interessant med den pris. Kan du huske hvor du købte det? Jeg har kun fundet det til 1500-1600 i udlandet.
Der er en enkelt her med mesh strap til ca. 850,-. Sælger er i England, hvilket er indenfor EU hvorfor der ikke kommer moms/told på.
Jeg ved dog ikke, om der er andre herinde, der kender sælger, idet han måske nok har 100% positive bedømmelser, men kun 80 ialt.
Det skal lige siges, at uret er brugt - hvorfor der ikke er garanti på det længere. Men det er jeg overbevist om, at Whoa´s også har været til den pris ! Ellers ligger de normalt omkr. kr. 15-1600.
PS: Arhhh. .......... jeg har lige opdaget, at det er en auktion, hvor man blot byder på uret - salgsprisen kan således blive dyrere. Sorry, at jeg ikke så det straks i min iver for at hjælpe ! 
Mit var skam nyt da jeg købte det! De er relativt tit mulige at få til omkring $120-130 hvis du følger med på wus! Mener det var fra Rakuten, men der er ikke så gode priser på dem pt
-whoa-
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Lyder virkelig interessant med den pris. Kan du huske hvor du købte det? Jeg har kun fundet det til 1500-1600 i udlandet.
I en afd mine første indlæg skrev jeg om hvorfra du skulle købe uret for at undgå moms og fortoldningsgebyr (= fra et EU land).
Der er også link til Amazon i England og nogle stykker af SKX007´ere, priserne begyndende fra $ 140 hvis jeg husker rigtigt.
Husk at sælgeren skal sende uret fra et EU land.
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  )
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
(03-02-2016, 07:42 PM)whoa Skrev: Mit var skam nyt da jeg købte det! De er relativt tit mulige at få til omkring $120-130 hvis du følger med på wus! Mener det var fra Rakuten, men der er ikke så gode priser på dem pt
-whoa-
Det er en super pris for et nyt SKX007/9 - til den pris, er der næsten ikke nogen undskyldning for ikke at have sådan ét i sin kasse !!
Jeg tror vist, at jeg skal til at følge lidt mere med på wus
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
(03-02-2016, 07:44 PM)TioMalo Skrev: Lyder virkelig interessant med den pris. Kan du huske hvor du købte det? Jeg har kun fundet det til 1500-1600 i udlandet.
I en afd mine første indlæg skrev jeg om hvorfra du skulle købe uret for at undgå moms og fortoldningsgebyr (= fra et EU land).
Der er også link til Amazon i England og nogle stykker af SKX007´ere, priserne begyndende fra $ 140 hvis jeg husker rigtigt.
Husk at sælgeren skal sende uret fra et EU land.
Mvh. John
Jeg kan åbenbart ikke lige finde hvor du poster med link men kigger lige amazon.co.uk.. Og jeg ser priser fra £170+ hvor finder du et Skx007 til $140 i EU? Som sagt kom der Ca 400 på i moms osv på mit, så det endte på 11-1200 alt inklusiv, fragt afgift und alles! :-)
-whoa-
(03-02-2016, 08:27 PM)pbr Skrev: (03-02-2016, 07:42 PM)whoa Skrev: Mit var skam nyt da jeg købte det! De er relativt tit mulige at få til omkring $120-130 hvis du følger med på wus! Mener det var fra Rakuten, men der er ikke så gode priser på dem pt
-whoa-
Det er en super pris for et nyt SKX007/9 - til den pris, er der næsten ikke nogen undskyldning for ikke at have sådan ét i sin kasse !!
Jeg tror vist, at jeg skal til at følge lidt mere med på wus 
Ja helt vild! Den lå på den pris i noget tid faktisk og har set den der flere gange! Men billigt godt ur der jo kan moddes i det uendelige hvis man bliver træt af det! Tror snart jeg vil have en coinedge Lynette til mit
En god tråd at følge er fra sub foraet "affordable" der er en tråd der hedder "heads up I saw a bargain here" hvor folk poster gode tilbud! Masser af fede tilbud men primært under $1000! Så lige min boldgade 😎
-whoa-
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Citat:Edit: $189 ved creation watches!
http://www.creationwatches.com/products/...-1167.html
Aldrig købt fra dem men den bliver tit omtalt på WUS..
-whoa-
Er der problemer med uret er det lidt tilfældigt om de vil hjælpe dig eller ej. I langt de fleste tilfælde er urerne nye og nogle gange er det demomodeller, som er lettere brugte eller har små ridser.
Uret forventer sælger ikke er vandtæt pga kroneproblemer.
•
Okay ja man skal jo være lidt vågen.
Dog syntes jeg generelt man hører godt om creation og feks longisland watches, og tror også tit dem der skriver om deres oplevelser er dem med negative oplevelser.. Sådan er det jo ofte og man kan altid finde dårlige historier fra alle men sund fornuft og en smule research kommer man langt med :-)
men hvor jeg købte fra, Rakuten kan den fåes til $167
Seiko3s bliver ihvertfald omtalt som en god butik! Men umiddelbart har de åbenbart fået en prisstigning på de der $30-40 for noget tid siden..men så kan de stadig findes til god pris når de er på bud de forskellige sider
-whoa-
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Glem Rakuten og de amerikanske sælgere.
Eller vil I gerne betale moms og fortoldningsafgift ???
Der findes masser af dem i EU, her citat fra min egen tidligere post:
Et Seiko SKX 007, som kun koster ca. kr. 400 mere end rædslen Invicta kan du altid sælge videre hvis din urinteresse skulle eskalere og du fik midlerne til noget andet / noget dyrere. Du kan se dem her: http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss/1...iko+skx007
Eller her, på den engelsk Amazon fra ca. £ 170: http://www.amazon.co.uk/Seiko-SKX007K-Bl...iko+skx007
Var dog opmærksom på det at du køber fra en sælger som sender varen fra et EU land; på denne måde kommer du ikke at betale told og moms. På Amazon er der masser af kinesiske sælgere som prøver at skjule hvorfra varen sendes.
Og husk - bestil varen kun hvis det sendes fra et EU land !
Go´ fornøjelse,
mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  )
•
Så længe prisen bliver billigere told og afgifter inkluderet.. Så ja så vil jeg hellere købe billigere fra USA eller Rakuten! :-) medmindre det er et helt lille beløb, men for mig er 500 nok til jeg vil det man kan jo nemt regne ud hvad told og afgifter er :-) da jeg købte fik jeg et nyt til 11-1200 det var langt under hvad jeg kunne finde fra EU
Men som alt andet betaler det sig at kigge rundt! Evt besøg skat og se hvad prisen bliver!
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1615423&vId=0
-whoa-
•
|