Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Tilmeldt: Feb 2014
(22-10-2015, 08:02 PM)Stoffer Skrev: Der kan man bare se :) fy fy til ekspedienten. Det skal hun da vide!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Endnu værre oplevelse. På min fornylige rejse til USA snakkede jeg med en ekspedient hos en Rolex AD i et mall, han var godt oppe og køre over min vens Breitling Navitimer, men min Panerai glimsede han ikke engang på. Efter lidt tids snakken spurgte han hvad det var for et ur jeg havde på, og da jeg fortalte ham prisen lignende han en der var død. Han havde aldrig hørt eller set om mærket før.. Det må være en der var blevet ansat på en vennetjeneste
•
Svar: 104
Tråde: 3
Modtaget Likes: 79 i 37 svar
Givet Likes: 157
Tilmeldt: Jan 2013
Ouch! Havde han boet under en sten eller? :)
Sent from my iPad using Tapatalk
(22-10-2015, 07:14 PM)KimT Skrev: Jo, den kommer vel egentlig sådan her.

Er da mystisk at Omega's egen hjemmeside ikke nævner den lænke/boks?
Sent from my iPad using Tapatalk
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Tilmeldt: Mar 2005
Mon ikke vi får en afklaring når den gode Issing ser tråden?
•
Svar: 276
Tråde: 2
Modtaget Likes: 33 i 16 svar
Givet Likes: 6
Tilmeldt: Dec 2011
Den kommer med matbørstet lænke og værktøj så man selv kan skifte mellem natorem og lænke. Lænken har i øvrigt 007-logoet graveret på låsen, fremfor det almindelige Omega logo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Tilmeldt: Jan 2013
(22-10-2015, 08:21 PM)jacobzimmer Skrev: (22-10-2015, 08:02 PM)Stoffer Skrev: Der kan man bare se :) fy fy til ekspedienten. Det skal hun da vide!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Endnu værre oplevelse. På min fornylige rejse til USA snakkede jeg med en ekspedient hos en Rolex AD i et mall, han var godt oppe og køre over min vens Breitling Navitimer, men min Panerai glimsede han ikke engang på. Efter lidt tids snakken spurgte han hvad det var for et ur jeg havde på, og da jeg fortalte ham prisen lignende han en der var død. Han havde aldrig hørt eller set om mærket før.. Det må være en der var blevet ansat på en vennetjeneste 
Da jeg var ansat i urbutik i Århus kendte vores urmager heller ikke Panerai, og han havde været i branchen i over 20 år. Panerai er jo ikke et almindeligt kendt mærke andet end hos de fleste urnørder. Det betegnes hos nogle som et niece-segment brand. Mange kender jo heller ikke Chopard her i landet og de fleste forbinder Cartier med smykker.
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Tilmeldt: Feb 2014
At det er et niche brand synes jeg ikke er en undskyldning.
Jeg synes mere det bevidner om du ikke følger med hvad der sker på den internationale scene, hvor Panerai er ret meget fremme. Det kommer ofte artikler osv. op på diverse ur magasiner omkring Panerai :)
Ved ikke om det kan retfærdiggøres mere som urmager, men som sælger så burde du kende til en række mærker som minimumskrav :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Tilmeldt: Jan 2013
Det kommer jo også an på hvad butik man er i. De fleste butikker har jo 10- 25 mærker de sælger. Det er vigtigst at de sætter sig ind i dem, og det er ikke altid tilfældet. Der er også en del smykkemærker personlalet skal sætte sig ind i, (og matrialer), og selv om der måske er færre mærker i butikken findes det kollosal mange smykkemærker ligesom ure. Måske er Panerai bedre kendt nu end for 10 år siden hvor jeg først fandt ud af mærket. Men der er også mange unge i ur og smykke butikker og de fleste er kvinder, og ure kender de kun lidt til, mens smykker er deres domæne.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Tilmeldt: Mar 2005
(24-10-2015, 11:22 PM)issing Skrev: Den kommer med matbørstet lænke og værktøj så man selv kan skifte mellem natorem og lænke. Lænken har i øvrigt 007-logoet graveret på låsen, fremfor det almindelige Omega logo.
Tak for uddybningen
•
Svar: 4,454
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,253 i 1,130 svar
Givet Likes: 2,345
Tilmeldt: Dec 2011
(25-10-2015, 01:58 PM)KimT Skrev: (24-10-2015, 11:22 PM)issing Skrev: Den kommer med matbørstet lænke og værktøj så man selv kan skifte mellem natorem og lænke. Lænken har i øvrigt 007-logoet graveret på låsen, fremfor det almindelige Omega logo.
Tak for uddybningen 
Jeg synes, at det er et super flot ur - og med det tilbehør + både lænke og Omega NATO rem, der følger med, så kunne jeg godt blive fristet ......... også til den pris (eller hvad den nu handles til, når den rammer brugt-markedet).
Men jeg ved til gengæld også, at når nyhedsværdien fortaber sig, så kommer jeg til at savne dato-angivelsen og blive træt af 007 referencen ........... og derefter vil jeg uvægerligt blive draget tilbage til Rolex Sub/Dweller alligevel
Så, jeg må hellere lade være (ja, I hørte rigtigt - en ny og fornuftig PBR dukker glimtvis op til overfladen  )
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Tilmeldt: Mar 2005
•
|