Svar: 104
Tråde: 3
Modtaget Likes: 79 i 37 svar
Givet Likes: 157
Tilmeldt: Jan 2013
Prøvede den lige hos Klarlund idag. Den er faktisk ret fed! Meeen 48.8K er en noget hamper pris på et ur der kun kommer på en nato. Lænken burde have været med i den pris.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Tilmeldt: Mar 2005
Ja, Omega har rykket godt i pris de sidste par år og dette er ingen undtagelse.
Når det så er sagt synes jeg også deres ure virkelig har rykket sig positivt og sammenlignet med mange andre fabrikater er der flere ret spændende ure i deres kollektion for tiden.
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Tilmeldt: Jan 2013
(22-10-2015, 02:48 PM)KimT Skrev: Ja, Omega har rykket godt i pris de sidste par år og dette er ingen undtagelse.
Når det så er sagt synes jeg også deres ure virkelig har rykket sig positivt og sammenlignet med mange andre fabrikater er der flere ret spændende ure i deres kollektion for tiden.
Uret er måske ligefrem steget 6.000 kr. de sidste 8 måneder pga CHFkursen. Men vil man virkelig gerne have noget betyder prisen jo ikke så meget. Men personligt synes jeg at det er alt for gammeldags til min smag. Er der kommet en chrono model eller den er måske på vej ?
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Tilmeldt: Mar 2005
Der er ikke nogen kronograf endnu (efter hvad jeg ved).
•
Svar: 563
Tråde: 22
Modtaget Likes: 410 i 197 svar
Givet Likes: 951
Tilmeldt: Jan 2013
(22-10-2015, 02:43 PM)Stoffer Skrev: Prøvede den lige hos Klarlund idag. Den er faktisk ret fed! Meeen 48.8K er en noget hamper pris på et ur der kun kommer på en nato. Lænken burde have været med i den pris.
Er det ikke den store pakke med 007 kodelås, lænke med børstet stål og det hele? En pakke lidt a la den nye Speedmaster indpakning..
Mvh Jens
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Tilmeldt: Mar 2005
Jo, den kommer vel egentlig sådan her.
•
Svar: 563
Tråde: 22
Modtaget Likes: 410 i 197 svar
Givet Likes: 951
Tilmeldt: Jan 2013
(22-10-2015, 07:14 PM)KimT Skrev: Jo, den kommer vel egentlig sådan her.
Netop! Tak, Kim :)
•
Svar: 104
Tråde: 3
Modtaget Likes: 79 i 37 svar
Givet Likes: 157
Tilmeldt: Jan 2013
Der kan man bare se :) fy fy til ekspedienten. Det skal hun da vide!
Sent from my iPhone using Tapatalk
•