Sidste kig fra Chrysler Building
(27-08-2015, 11:47 PM)cfnissen Skrev: PBr - Haha. Ja, den udsigt....suk....lad os se hvordan den næste er. Der bliver mere vand. Så meget kan jeg sige. 

Spændende, men så er du jo nødt til at skifte fokus i retning af dykkerure !!  Icon_e_biggrin1 Icon_diver
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Citat:Jacobzimmer - Er her indtil slut-oktober. Sig til hvis du vil mødes til en ur-snak. Kunne være sjovt.

Kunne være mere interessant. Jeg kan lige skrive når programmet er færdig lavet, og jeg ved hvornår det passer ind Icon_party
Svar
Hej pbr

Har snydt lidt. Er startet...

İmage

;-)

Claus

------
---
Claus bor p.t. på Manhattan i New York. Han har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - og siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

Svar
(28-08-2015, 04:10 PM)cfnissen Skrev: Hej pbr

Har snydt lidt. Er startet...

İmage

;-)

Claus

------
---
Claus bor p.t. på Manhattan i New York.  Han har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - og siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

Du må altså snart dukke op til et GTG, når du er tilbage i Danmark på et tidspunkt - kunne godt tænke mit at se din samling !  Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej pbr,

Det er bestemt også planen, når jeg har fødderne på dansk jord igen. Glæder mig til at møde dig og de andre 'kolleger'!

Claus

------
---
Claus bor p.t. på Manhattan i New York. Han har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - og siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

Svar
Tak for nogle fantastiske beretninger. Om ure og spændende arrangementer
Spændende artikler der er læst med glæde
Svar
(29-08-2015, 01:20 PM)Smilla Skrev: Tak for nogle fantastiske beretninger. Om ure og spændende arrangementer
Spændende artikler der er læst med glæde

Tak for de pæne ord, Smilla. Lad os se om jeg ikke lige får nogle ekstra ting at fortælle om inden containeren er pakket og afsendt.

Claus

Svar
Hej Claus,

Tak for nogle virkelig gode beretninger og billeder fra ur-events i NYC, dem kommer jeg til at savne når du forlader det store æble. Og endnu engang mange tak for at vi kunne besøge dig i Chrysler Building forrige år, det taler min ældste søn stadig om Icon_smil

Citat:Lidt sjovt at stå i en Art Deco bygning med et ur, der blev designet i samme periode.
Ja reverso er fra 1931, må siges at være meget samtidigt.
Mvh
Morten
Svar
(30-08-2015, 05:32 PM)116520 Skrev: Hej Claus,

Tak for nogle virkelig gode beretninger og billeder fra ur-events i NYC, dem kommer jeg til at savne når du forlader det store æble. Og endnu engang mange tak for at vi kunne besøge dig i Chrysler Building forrige år, det taler min ældste søn stadig om Icon_smil

Citat:Lidt sjovt at stå i en Art Deco bygning med et ur, der blev designet i samme periode.
Ja reverso er fra 1931, må siges at være meget samtidigt.

Hej Morten,

Ja, det bliver mærkeligt. Selv tak - det giver altid lidt ekstra vinkler at få gæster på besøg. Så genopdager man det igen - lidt ligesom at tage til ur-GTG med sit triste hverdagsur og opdage at andre faktisk synes det er cool..haha.

Godt at høre, at det har gjort indtryk på næste generation. Så er det bare at rydde op, lave lektier og spise sin havregrød, så får man måske kontor der engang :-)

Nå, husk at holde øje med JLC. Du har jo en Geophysic, så vidt jeg husker - og det rumler lidt med rygter om at de kommer med nye modeller snart, baseret på Geophysic. Lidt som de gjorde med Deep Sea, hvor de efterfølgende kom med chronographer i forskellige udformninger. Ved ikke helt hvad jeg synes om tanken - men de trænger til lidt nyt i den lidt mere sporty ende af porteføljen og de lykkedes da meget godt med Deep Sea.

Claus

Svar
Citat:Nå, husk at holde øje med JLC. Du har jo en Geophysic, så vidt jeg husker - og det rumler lidt med rygter om at de kommer med nye modeller snart, baseret på Geophysic. Lidt som de gjorde med Deep Sea, hvor de efterfølgende kom med chronographer i forskellige udformninger. Ved ikke helt hvad jeg synes om tanken - men de trænger til lidt nyt i den lidt mere sporty ende af porteføljen og de lykkedes da meget godt med Deep Sea.
Ja jeg har en svaghed for JLC, det bliver spændende at se hvad de kommer med. Kan egentlig godt lide idéen med at basere noget på geophysic, især kan jeg godt lide det lidt dressy look, men at det så aligevel er et robust ur.

Citat:Godt at høre, at det har gjort indtryk på næste generation. Så er det bare at rydde op, lave lektier og spise sin havregrød, så får man måske kontor der engang 
 Icon_e_biggrin1  Det skal jeg lade gå videre...
Mvh
Morten
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)