Urdebatten / Urforum
Sidste kig fra Chrysler Building - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Sidste kig fra Chrysler Building (/showthread.php?tid=80334)

Sider: 1 2

Sidste kig fra Chrysler Building - cfnissen - 26-08-2015

Så er tre år gået...i går var min sidste dag på kontoret på 45. etage.

Tog lige et par billeder inden afgang. Lidt sjovt at stå i en Art Deco bygning med et ur, der blev designet i samme periode.

İmage

Bagsiden har jo en gravering, som jeg vil bruge til at tænke på New York engang imellem.

İmage

De næste to måneder er jeg på orlov her i byen. Skal nok få snuset et par ur-arrangementer op.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

RE: Sidste kig fra Chrysler Building - winther - 26-08-2015

Hold da op Claus. Det lyder som noget af et skifte du står overfor.
Er det Danmark der kalder igen?

Forhåbentlig kan du fortsat støve spændende ur-begivenheder op, uanset hvor du lander.

I hvert fald skal der herfra lyde en stor tak for de mange spændende updates fra The Big Apple.

Du har i hvert fald været stærkt medvirkende til at at jeg er blevet meget bevidst om, at jeg har en ursmag der giver noget at arbejde hen imod.

Regards,
Claus

RE: Sidste kig fra Chrysler Building - Geodoc - 26-08-2015

Herfra ligeledes stor tak for mange interessante indlæg, med den særlige NY vinkling.

Håber på held med at "snuse et par ur-arrangmenter op" - og forhåbentlig høre nærmere Icon_blink
Rigtig go' orlov
Med venlig hilsen - Geodoc

RE: Sidste kig fra Chrysler Building - jk - 26-08-2015

God rejse! Det har været meget spændende at følge med i dine uroplevelser i New York. Tak fordi du tog dig tid til at fortælle os så levende om det.
JK

RE: Sidste kig fra Chrysler Building - cfnissen - 27-08-2015

Hej Winther, Geodoc og jk,

Tak for de pæne ord! Det har været en fornøjelse so far. 

Lad os lige se hvad der dukker op de næste par måneder En af mine nye venner herovre er fx. lige blevet ansat hos Hodinkee - og ursæsonen starter op nu efter et par meget stille måneder. 

Watch this space, som man siger herovre...

Claus

RE: Sidste kig fra Chrysler Building - Stensbjerg - 27-08-2015

Tænk at der allerede er gået 3 år
Takker for mange spændende indlæg fra over there Claus  Icon_cool

Hvem ved måske vi ses i DK. Icon_Up

RE: Sidste kig fra Chrysler Building - pbr - 27-08-2015

Har været spændende at følge med i - både herinde og på Instagram !! Kender efterhånden udsigten fra The Chrysler Building ret godt !! Icon_e_biggrin1

Håber, at du vil få ligeså mange gode oplevelser at dele med os, det næste sted du lander ! :-)

Sidste kig fra Chrysler Building - KimT - 27-08-2015

Nu må du lige tage dig sammen og finde et nyt sted at arbejde, som kan byde os andre på samme niveau af ur-relaterede oplevelser. Vi har jo kæmpe store forventninger til dig.......

Spøg til side, det har været cool at kunne følge på sidelinien og jeg håber vi mødes til til et GTG i Danmark på et tidspunkt.

RE: Sidste kig fra Chrysler Building - jacobzimmer - 27-08-2015

Hey Claus! Det bliver spændende for dig at se fremtiden byder på, og jeg takker mange gange for alt det du har delt. Der er gået megen tid på at skrive indlæg fra din side, og vi alle sammen har nydt og værdsat dem meget. Jeg kan fortælle dig at engang i september drager mod NY, og dine indlæg, watch guides osv. bliver læst mange gange i løbet af en uge for at holde spændingen nede.

RE: Sidste kig fra Chrysler Building - cfnissen - 27-08-2015

Tak igen for flere gode meldinger!

Stensbjerg - Vi ses igen. Jeg vil også have flødekartofler ;-)

PBr - Haha. Ja, den udsigt....suk....lad os se hvordan den næste er. Der bliver mere vand. Så meget kan jeg sige. 

Kim T - Yes, sir (lyden af hæle, der slår sammen). Jeg har lidt ideer med hjem...og vi ses til et GTG. 

Jacobzimmer - Er her indtil slut-oktober. Sig til hvis du vil mødes til en ur-snak. Kunne være sjovt. 

Mange hilsener,

Claus