Hvordan har i det, med det nye urforum
(09-05-2015, 02:17 PM)willy Skrev: The colour is not good.

Sort og grå - fuldstændig de samme farver som Urforum.dk benyttede før og der skriver du:

(09-05-2015, 02:17 PM)willy Skrev: It is not even close to the old forums in layout.

Der hvor jeg måske kan forstå dig, er mht. muligheder og funktioner som der er kommet MEGET mere af. Men efter en periode finder man ud af hvilke man har brug for i det daglige og så er det bare at ignorere alle de andre. Jeg har dog fundet flere nye muligheder som jeg finder superfede og herunder er et par eksempler.

Nem måde at indsætte videoer på http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=79862
Nem måde at citere flere indlæg på samme tid http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=79838

Ydermere kan jeg godt forstå at baggrunden deler vandende lidt, da den kan være lidt overvældende, men i og med det er et URforum, synes jeg faktisk den er ret passende Icon_blink
Svar
I prefered the Urforum colour.And the layout.I have spoken to a few others who think the old layout was better.I know it is what you can get used to Icon_blink
But to be fair to the users of this forum,why not take a vote to see what they think about it?It cannot be impossible to change a few things,if that is what the majority want.I do not seem to be reading a lot of positive feed back about the new forum.We cannot just ignore them.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
det tiltaler ikke rigtigt mig.... kigger faktisk ikke ret meget herinde mere..
Mvh Hr.holm
Svar
Nu er det ikke mit forum og jeg har som sådan ikke noget med det at gøre - jeg giver bare udtryk for min holdning, ligesom i andre Icon_blink

Men jeg har også talt med masser som synes det ser fornuftigt ud og ifht. antal besøgende er det forsvindende få der udtrykker utilfredshed her i tråden. Det er op til Thomas hvordan det videre skal forløbe, men jeg ved dog at der er brugt mange ressourcer og rigtig mange penge (IT timer) på at sammenkoble de to fora og jeg tror ikke Thomas er interesseret i at bruge de samme penge endnu en gang på at konvertere til et andet format igen fordi nogle konservative urtosser ikke vil give det en chance Icon_blink Måske hvis man var klar over hvad der i virkeligheden ligger bag (penge og tid), så ville man være lidt mere åben for at give det en chance?? Det er ikke bare at trykke på en knap og så er vi tilbage - tværtimod kræver det mange timers/dages arbejde og der er kun en til at betale.......

Som (relevant) info, så var årsagen til at det var nødvendigt at konvertere til et andet format netop sammenlægningen, der ikke var mulig i den gamle software uden betydelige større udfordringer/problemer.
Svar
Yes i suppose we have to give it a chance.Even though it can take a bit of getting used to.We could for example make some adjustments,as time goes by.I know how much hard work Martin has put into this.And what it cost Thomas Icon_blink I think we should take a vote in say 6 months,about things we would like to change.Listening to your customers complaints,and doing something about it.Is the best way to keep them.

One more big complaint from my side.I do not wish to be described as a posting freak,with some silly star rating.I would like this removed,if it is not a big problem.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(09-05-2015, 04:41 PM)willy Skrev: Listening to your customers complaints,and doing something about it.Is the best way to keep them.

Det synes jeg faktisk også, at der bliver gjort indenfor rimelighedens grænser - det er vist ikke så få justeringer, som Martin har lavet på baggrund af, hvad der er blevet skrevet herinde !!

Men på de store linier, så bør folk respektere de valg, der bliver taget af den der betaler regningerne ........... og så måske glæde sig over, at vi har dette forum til rådighed, frit og gratis uden betaling !!

Synes sgu ærligt talt, at folk skal tage sig lidt sammen og tage "ja-hatten" på !!  Icon_e_confused
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Alt nyt kræver jo lidt tilvænning, og det er der intet galt i - Det er vel også ganske normalt at sammenligne med det gamle forum og alle dets funktioner.

Når det så er sagt, så bid mig om ikke alle de omtalte forskelle udligner sig eller langsomt fader ud, og at flertallet ligeledes finder sig til rette i de nye omgivelser "just my seven cents"  Icon_drool
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
(09-05-2015, 01:10 PM)mnielse Skrev:
(09-05-2015, 12:57 PM)P.N. Skrev: Det må f..... være svært at lave et forum hvor deltagerne kan ophidse sig over de småting der nævnes. Kreatørerne har min udelte respekt hvis de gider blive ved med at servicere brugerne uden beregning.

P.N.

Er lidt vant til det fra min kone Icon_Up

Det tror jeg ikke på Martin, så var hun udskiftet for længst, men pas på hun ikke ser din kommentar så er det sgu dig der bliver udskiftet Icon_party
Svar
(09-05-2015, 04:41 PM)willy Skrev:
One more big complaint from my side.I do not wish to be described as a posting freak,with some silly star rating.I would like this removed,if it is not a big problem.

Jeg ved ikke med stjernerne? men beskrivelsen (posting freak) kan du ændre til hvad du lyster, inde under "Brugerpanel - Rediger profil" (højre side)
Jeg har f.eks. rettet min fra "Posting Freak" til "Urtosse".
Svar
Jeg synes layout'et er blevet super godt. Farverne ville jeg også vælge. Nu er det tydeligt at skille de enkelte indlæg fra hinanden i en tråd og jeg synes den grå farve til citater er perfekt. Jeg har faktisk vanskeligt ved at finde noget jeg ikke synes om men nu plejer jeg også at se tingene fra den positive side  Icon_smil
Jeg kan dog godt forstå hvis nogen synes baggrundsbilledet støjer når man scroller. Måske dette skulle være ensfarvet.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)