Svar: 326
Tråde: 24
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
27-04-2015, 12:27 PM
Hej
Hvordan har i det, med det nye forum.
Udover at der er mange småfejl endnu, så synes jeg det er meget andersledes.
Der er dårligere overblik, hvis man vil tilbage, når man er i en tråd !
Og overblikket generelt er blevet dårlig,jeg er ipad bruger, og jeg oplever at siden er meget langsom !
Hvis jeg er i en tråd, så Lan jeg ikke søge frem og tilbage i tråden, håber det er noget me færdig førelsen af siden.
Men jeg synes det er meget anderledes ! Hvordan oplever i det ?
Farver, opsætning, overblik mv.....
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Synes også jeg mangler overblik, bruger meget at få vist nye indlæg (vis svar fra i dag) og det virker lidt forvirrende at få overblik med de varierende skrifttyper m.v.
Måske kan man vende sig til det. Træls at skulle igennem næsten 300 beskeder for at få dem markeret som læste.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg oplever ikke at siden er langsom og jeg bruger også Ipad. Jeg har heller ikke problemer med at manøvre rundt og jeg forstår ikke helt hvad du mener med at "søge frem og tilbage"? Overordnet synes jeg selve funktionerne er noget smartere og giver mange flere muligheder end det noget forældede PHPBB der blev brugt tidligere omend det selvfølgelig kræver en del tilvænning
Udover de åbenlyse fejl, som Martin arbejder på, er jeg enig i at det er svært at overskue de forskellige indlæg fra hinanden og især citatbokse ser ikke for godt ud. Når det så er sagt, vil der over det kommende måned blive arbejdet en del på alle detaljerne fra Martins side og det bliver spændende at se det endelige resultat.
Jeg har også været igennem alle min gamle PB Thomas og det tog noget tid, men det er åbenbart ikke til at undgå
•
Svar: 1,167
Tråde: 43
Modtaget Likes: 1,243 i 350 svar
Givet Likes: 2,218
Jeg har det omvendte PB problem - jeg savner alle mine PB'er  Eller jeg ville da i hvert fald bare gerne have nogle af dem igen....
Mvh Danny
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Når man har været bruger af det tidligere forum og det var top klasse, så skal man vel bare lige vende sig til det nye.
Der ligger et kæmpe arbejde i den konvertering og fejlrettelse der foregår lige nu og det skal nok komme op og spille 100 %
Og selvfølgelig er der stadig fejl, som nu det billeder der kommer helt af sig selv...gad vide om det er en gevinst
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 475
Tråde: 15
Modtaget Likes: 25 i 23 svar
Givet Likes: 4
Jeg savner det gamle design fra ItsTime.dk, som var mere hyggeligt
Det er smart, at der er kommet en boks til hurtig-svar, men smiley'erne mangler.
Jeg har endnu ikke helt forstået, hvorfor man skal rates og kan rate tråde?
/Mads
•
(27-04-2015, 03:27 PM)Miwes Skrev: Når man har været bruger af det tidligere forum og det var top klasse, så skal man vel bare lige vende sig til det nye.
Der ligger et kæmpe arbejde i den konvertering og fejlrettelse der foregår lige nu og det skal nok komme op og spille 100 %
Og selvfølgelig er der stadig fejl, som nu det billeder der kommer helt af sig selv...gad vide om det er en gevinst 
I de andre posts hvor der er dukket et mystisk billede op har jeg slettet det, men nu lader jeg det være i din post, så Martin kan se fejlen.
•
(27-04-2015, 03:43 PM)WatchThis.dk Skrev: Jeg har endnu ikke helt forstået, hvorfor man skal rates og kan rate tråde?
/Mads
Heller ikke jeg, men det er en del af softwaren og der er utrolig mange ting, der kan slås til og fra som vi lige skal have styr på.
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Det er okay Kim
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 4,400
Tråde: 277
Modtaget Likes: 3,177 i 1,092 svar
Givet Likes: 2,283
Jeg er bare glad for at det er oppe at køre - og så tror jeg, at man bare skal have tålmodighed.
Som KimT siger, så skal siden lige "finde sig selv" + at Martin lige skal have fred til at luge ud i diverse bugs og indstillinger.
Ja, det er anderledes og nyt - men tilvænning i tillæg til ovenstående gør meget !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
|