Svar: 7
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Panerai har bestemt gode værker, det skulle absolut ikke forståes anderledes, men nogle er bare bedre end andre......efter hvad jeg har læst mig til.
Jeg er selv efterhånden kommet til den konklusion at det nok bliver brugt. Det gør såmænd heller ikke noget, men spørgsmålet lyder igen - hvilke modeller skal man gå efter for at man i det mindste kan være nogenlunde sikker på at få et godt ur. Mit eneste krav er der der skal være dato på.
Og noget helt andet - hvor er de bedste steder at lede efter, efter min egen mening, en af verdens absolut fedest ure.
Mit Big Pilots er IKKE den første udgave, men 5004 - altså den nyeste. Håber dog stadig ikke at det går hen og ligefrem bliver en dårlig investering. Listepris kr. 83.000,- og jeg gav kr. 65500,-.
•
Svar: 2
Tråde: 0
Altså et pam88 kan du aldrig gå galt i byen med. Det har dato, og så er det en populær model, der altid vil kunne omsættes igen. Ellers er der selvfølgelig et mere klassisk 104, som ligner 111 - bare automatic og med dato.
Investeringsmæssigt holder de prisen, men det er nok ikke modellerne, hvor man vil opleve de store prisstigninger. Dertil er de for 'normale'.
Hvis du gerne vil opleve prisstigninger, skal du gå efter de første serier med 'T' dial (A,B) eller modeller, hvor serierne er små. Der er forskellige til salg her. Men det er svært at sige noget 100% generelt. Det har noget med udbud/efterspørgsel at gøre.
Hvis du ikke har opdaget paneristi.com endnu, så er det helt klart stedet for dig
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Hvis du går efter Panerai med tritium skiver er de forlængst stukket af i pris, den billigste jeg har set i DK er tilsalg for 36000 kroner uden originale papirer, men nu må man ikke glemme at alle Submersible er med tritium skive også idag, så det er fortrinsvis pam 1 og 2 der er tale om.
MVH Peter
•
Jeg havde faktisk kigget lidt på det PAM 0087 Submersible som er til salg her på vintage. Men er kr. 38 ikke lige i overkanten for dette ur?
•
Bliver lige nødt til at nævne til Pam243 - tak for paneristi.com. Aldrig har jeg da set noget lign.. Er det sikkert at handle her?
•
Svar: 12
Tråde: 2
Hej
Jeg ville vælge et Pam 87, uret har lidt af det hele som Panerai står for. Hvis jeg kun "måtte/skulle" have et fra Panerai, så er 87 uret. Og hvis man vil af med det, kan det omsættes nemt og hurtigt.
Med venlig hilsen
René
Pam 164/183/87 og Logo (som er hos Bo til en omgang PVD)
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Pam 87 er med blå urskive, hvor Pam 243 er med sort urskive og i et nyere design, jeg synes at begge ure er superfede, så nu er det jo nok op til dig selv hvad for en model du vælger.
MVH Peter
•
Mener absolut også det er en rigtig fed model. Jeg må på jagt !
•