Svar: 1,937
Tråde: 101
Modtaget Likes: 409 i 207 svar
Givet Likes: 110
Ej, hvor sjovt. Se lige på glasset ved 6-markøren, hvor laser-graveringen på indersiden dukker op!
•
Svar: 4,385
Tråde: 276
Modtaget Likes: 3,110 i 1,073 svar
Givet Likes: 2,257
(18-09-2022, 06:36 PM)bjorn_e58 Skrev: DER slår du mig Peter! Måske ikke på antal objektiver, men på antal huse. En hurtig optælling: 6 objektiver (der er nok lidt flere i et gemme et sted), men blot et enkelt hus.
Lavede lige en hurtig optælling af objektiver m.v. - i analoge Contax har jeg 3 huse og 8 objektiver :-) Et Pentax Spotmatic F med standard 55/1.8 objektiv, en Leica Mini, en gammel Voigtlander og en russer :-)
Mellemformat har jeg en Pentacon Six TL med 2 objektiver samt en Fuji GA645Zi.
Digitalt klarer jeg mig super fint med mit Leica Q2 der har et fast Summilux 28mm f1.7.
Men hvis du mangler et Konica Hexar RF rangefinder hus, så er mit til salg (har fundet ud af, at jeg ikke er til rangefindere) :-)
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar: 2,069
Tråde: 211
Modtaget Likes: 3,490 i 1,037 svar
Givet Likes: 6,122
•
Svar: 1,589
Tråde: 68
Modtaget Likes: 3,081 i 967 svar
Givet Likes: 2,746
Jeg har også investeret i et nyt Apple Watch - det nye Ultra. Jeg har en ældre version 5, som jeg aldrig rigtig bruger, men nu kunne jeg ikke længere modstå fristelsen (jeg er MEGA teknik-/ Apple-nørd :-)). Double-wristing fungerer heller ikke for mig - jeg prøvede det også i en periode. Udover de mange kommentarer om hvorfor jeg havde to ure på, så irriterede det mig at have noget på højre hånd. Derfor er der også god chance for, at det nye Apple Watch kommer til at tilbringe en del tid i skuffen, da jeg ikke kan undvære mine rigtige ure :-). Jeg ville ønske Apple lavede en mindre, slankere udgave - lidt som et bredt armbånd med et minimum af funktioner - Apple Pay, motion/sport og Spotity.
Nu må vi se - det skulle komme på fredag og så smider jeg lidt billeder op der :-)
(21-09-2022, 09:19 AM)onkeldunkel Skrev: Jeg har også investeret i et nyt Apple Watch - det nye Ultra. Jeg har en ældre version 5, som jeg aldrig rigtig bruger, men nu kunne jeg ikke længere modstå fristelsen (jeg er MEGA teknik-/ Apple-nørd :-)). Double-wristing fungerer heller ikke for mig - jeg prøvede det også i en periode. Udover de mange kommentarer om hvorfor jeg havde to ure på, så irriterede det mig at have noget på højre hånd. Derfor er der også god chance for, at det nye Apple Watch kommer til at tilbringe en del tid i skuffen, da jeg ikke kan undvære mine rigtige ure :-). Jeg ville ønske Apple lavede en mindre, slankere udgave - lidt som et bredt armbånd med et minimum af funktioner - Apple Pay, motion/sport og Spotity.
Nu må vi se - det skulle komme på fredag og så smider jeg lidt billeder op der :-)
Fedt med Ultra! Billeder, please!!
Mht. doublewristing, så virker det on and off for mig. Handler (for mig) om jeg er inde i en stime af fitness (løb, gang, anden motion).
OG så handler det som du antyder også om komforten - og måske synligheden af hvad man har gang i. Jeg har mit rigtige ur på højre hånd og Apple Watch på venstre. Jeg har så vendt uret om, så der sidder på undersiden af armen og har fået sat en loop-rem på i stedet for deres gummirem. I mine øjne er den mere diskret så man reducerer nørd-faktoren en smule - og den er klart mere behagelig at have på.
…men ok, stadig ultra-nørdet. Who am I kidding
Sent from my iPad using Tapatalk
•
Det er da faktisk en rigtig god/elegant løsning - den skulle jeg have set før jeg bestilte Ultra'en. Den er lidt sværere at skjule :-)
Men det samme gælder faktisk også for mig - jeg er også inde i en stime af løb og gå-ture (det plejer at gå over efter 2-3 måneder ;-)). Så derfor ville jeg også gerne have et nyt Apple Watch. Designet af Ultra'en tiltalte mig - primært fordi jeg synes det gamle design godt kunne trænge til en opfriskning (no offense :-)). Derudover, så passer den større skærm og længere batteritid mig også godt.
Jeg har lige fået besked om, at uret er afsendt, så det skulle gerne lande her i morgen :-)
(22-09-2022, 02:22 PM)onkeldunkel Skrev: Jeg har lige fået besked om, at uret er afsendt, så det skulle gerne lande her i morgen :-)
Et ord: Billeder!
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
(22-09-2022, 08:38 PM)cfnissen Skrev: Et ord: Billeder!
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Havde svoret der aldrig skulle sådan et smartwatch på mit håndled, men efter det nye ultra fra apple er kommet, sååå, kunne det bestemt friste....det er de sluppet godt fra.
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
|