Apple Watch unboxing - Nu med lidt første brugsindtryk
#1
Hej alle,

Med fare for bandlysning og andre konsekvenser, så vil jeg lige dele lidt billeder med jer.

Mit Apple Watch (Sport, 38mm med blå gummirem) ankom i dag i en aflang brun papæske.

İmage

Med lidt rå vold fik jeg befriet det fra transport-emballagen og kunne begynde at kigge på detaljerne.

İmage

Det er en lidt anderledes indpakning, bestemt af remmene. Her i forhold til en MacBook 12"

İmage

Så var det igang med at åbne boxen....

İmage

Og åbne selve ur-æske , som var forseglet.

İmage

Og pludselig ligger Apple Watch der...

İmage

Ikke den slankeste dims man kan sætte på håndledet, men finish er i top.

İmage

Bagsiden er kendetegnet ved en sensor,mder kan måle hjerteslag. Tilsyneladende kan den også måle iltindhold i blodet, mem denne funktion er ikke slået til - måske pgr.a. regulering fra de amerikanske sundhedsmyndigheder.

İmage

Et lag længere nede ligger oplader udstyret. Det viser sig, at Sport modellen har en oplader i plastik, mens der er metal-detaljer på de dyrere stål- og guld-versionerne.

İmage

Med i pakken følger en ekstra rem. Den monterede er i Small, mens den ekstra er størrelse Medium/Large. God detalje!

İmage

Det er ganske nemt at skifte rem - her kunne de traditionelle ur-firmaer godt stjæle lidt inspiration.

İmage

På med dimsen. Stadig ikke nogen slank ting...men remmen er lækker og det sidder godt på armen.

İmage

Apple Watch skal 'parres' med telefonen, hvorefter div. indstillinger og apps automatisk bliver overført. Rigtigt lækkert og enkelt. Og så er det jo bare at kaste sig ud i det. F.eks. har New York Times kastet sig ud i arbejdet med at finde ud af hvordan nyheder kan bruges på denne dims.

İmage

Der er en masse forskellige ur-skiver med - her er en af de mere 'tekniske', der kan tilpasses med en lang række 'komplikationer' som temperatur, tidszoner, dato mv.

İmage

Og så er der kun tilbage at gå ud i den store verden med mekanik på venstre hånd og elektronik på højre.

İmage

Jeg giver gerne en update om mere daglig brug senere, hvis I orker.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#2
Tak for din grundige unboxing besrivelse og billeder Icon_smil Jeg er stadig "on the fence" i forbindelse med Apple Watch, så for min skyld må du meget gerne vende tilbage med lidt brugs-erfaring Icon_Up 
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#3
Du skal være glad for at det ikke er mit forum mere, for så var du røget ud ;-)

Spøg til side - det virker til at være en cool gadget og jeg vil gerne se og læse mere om det :-)
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
Nisse-far. Har du købt et af de tåbelige ure?! Må jeg så arve din nye Reverso. Say yes, please.
Svar
#5
Høre meget gerne mere.

Helt sikkert fremtiden,
Og jeg er ikke i tvivl om at ure som disse vil "kapre" kunde,
Fra de mere traditionelle producenter.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#6
uret er ikke mig men derfor skal du da have et tillykke med på vejen herfra alligevel! :-)

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#7
Fin unboxing 
Der er ingen tvivl om at det ur, og andre lignende smart watches fremover, kommer til at dele vandene.
Jeg kunne nu, måske, godt se mig selv med et på et tidspunkt  Icon_smil
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#8
(24-04-2015, 09:29 PM)D.Sandberg Skrev: Nisse-far. Har du købt et af de tåbelige ure?! Må jeg så arve din nye Reverso. Say yes, please.

Hahaha......ja, det har jeg og nej, det maa du ikke. Det er grunden til at jeg er foedt med to haandled ;-)

Claus

[-]
  • MichaelA
Svar
#9
Tillykke tillykke, spændende og meget interessant læsning.

Ingen tvivl om at det rammer en bred skare af folk i forskellige aldersgrupper henover tid.

Opdater os endelig, det bliver spændende at høre om dine erfaringer efter at have anvendt uret i en periode :up:
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#10
Du har alligevel ikke brug for mere end et ur med det Apple projekt du har kørende.
Jeg kan ikke sige at jeg er glad på dine vegne, eller jo. Du kører jo fed stil med dine ure. Men det der computerpjat. You stand alone. ;-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)