Hobbies besides watches :-)
Øh... hvad er der i de dåser?
/
Kristen
Svar
Cola zero, Og da man kan se at de er købt med pant,
Må de 528 stk der drikkes på ca 1.5 mdr også give en lille opgave ved pant automaten. Icon_blink

FED Benz Claus. Icon_not Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(16-01-2016, 10:31 PM)khbk Skrev: Øh... hvad er der i de dåser?
/
Kristen
Pepsi Max.
 - Som Stensbjerg så korrekt bemærker, der er lidt af et pensum ved pantautomaten. Icon_eek
Det lysner dog lidt, nu hvor "pantsækken" introduceres Icon_drunken

Og ligeledes enig med Stensbjerg, Claus's MB - den skal vi da bare se & opleve - Skøn karet Icon_not

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
Svar
(16-01-2016, 10:02 PM)Geodoc Skrev: By the way - tager lige et par rammer med til "OVW" Icon_sick Icon_sick

(16-01-2016, 10:31 PM)khbk Skrev: Øh... hvad er der i de dåser?
/
Kristen
Pepsi Max.

Fyr for s...  Nå nej, man må ikke have uhøvisk tale her på urforum.  Jeg vil prøve at få tid til at deltage i OVW, og så må jeg jo sørge for medtage et alternativ til det der kemi.  Men det kræver, at min hustru vil lade mig låne Touareg'en for en Opel Corsa hører vist ikke hjemme i det fine selskab af firhjulede.

/Bjørn.
Svar
Forudsat jeg er hjemme deltager jeg gerne, det lyder som et spændende arrangement.

Om alle andre legetøjsplaner fejler, må det bliver på den stride 80'er dulle..

İmage
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Hvis jeg havde haft Geodocs evner som dokumentarist, ville jeg have fremtyllet et par siders forskningsresultater, formler og grafer, som kunne bekræfte min påstand om, at Pepsi Max ikke er beregnet til indvortes brug!
Men måske velegnet til at fjerne insekter fra forruden?
/
Kristen
Svar
(17-01-2016, 12:28 PM)peterkaa Skrev: Om alle andre legetøjsplaner fejler, må det bliver på den stride 80'er dulle

Lækker "dulle" omend hun er lidt ung Icon_e_wink
Svar
(17-01-2016, 01:16 PM)KimT Skrev:
(17-01-2016, 12:28 PM)peterkaa Skrev: Om alle andre legetøjsplaner fejler, må det bliver på den stride 80'er dulle

Lækker "dulle" omend hun er lidt ung Icon_e_wink

Nogle er til moderen, nogle er til datteren ;-)
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
(15-01-2016, 09:54 PM)Avantismo Skrev: Tak John.

Her er et billede fra 1981.

Det er mig der står på billedet. Jeg er 6 år gl.

İmage

Nok den både sejest og mest nuttede selvportræt / historisk dokumentation om ens køretøj !
Icon_Up Icon_Up Icon_Up herfra.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
(16-01-2016, 12:28 PM)khbk Skrev: Men den nummerpladeramme.......

EU reklamen på nummerpladen er da meget værre.... Icon_smil Men ellers fed bil Icon_Up
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)