Hobbies besides watches :-)
(02-01-2016, 07:47 PM)Smilla Skrev: Fed bil.
Hvilken alder?

Tak.

Det er en Buick Skylark fra 1962

Da jeg arvede bilen var den i en ret trist stand, men lidt blod, sved, tårer og en del $ har hjulpet.

Det kan koste en del, men man bestemmer jo selv hvordan bilen skal være.

Kender et par gutter der har en bil, der har kostet over en million at bygge.

Det har min ikke kostet.

İmage

İmage

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • Pahawi
Svar
Skønneste bil, Kim.
Fra den gang bilerne ikke lignede små hamstere med hjuler Icon_blink

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tak John.

Her er et billede fra 1981.

Det er mig der står på billedet. Jeg er 6 år gl.

İmage
Mvh Kim 
Svar
(15-01-2016, 08:50 AM)KimT Skrev: Lækre sager Icon_Up
Der er efterhånden en del ur-tosser med fede biler og mc'er så jeg har en ide om et sommer GTG i en havn på Sjælland hvor temaet er ur/bil/mc.
På ingen måde noget forpligtigende med spisning, forudbetaling m.v. bare et GTG hvor vi mødes et bestemt sted og kan vise alle de mere specielle køretøjer til hinanden imens vi sparker dæk og kigger lidt på "håndled" Icon_smil
.... sikke nogle skønne køretøjer   Icon_hjerte , og sikke da en fremragende ide med et "dæk sparknings - ur - GTG" Icon_Up
Vi ku' jo kalde træffet for OSCAR, VICTOR, WHISKEY (Outstanding Vehicles & Watches)

Da jeg læste tråden højt for "prinsessen", var hun vældigt med på ideen - til trods for, at hun ikke selv er vintage ej heller særlig voluminøs eller muskelsvulmende.
Men OK - så kompenserer vi blot med en højere grad af "nuttethed" Icon_blink

İmage
Med det rette fotoperspektiv - ka' hun jo godt "stilles lidt potent an", selvom vi godt ved, at hun bare er nuttet

İmage
Osse nuttet indefra.
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Den første "new" MINI er efter min mening den pæneste. (Når det er "MINI" og ikke "Mini" er det jo altid "new").
Og mørkegrøn og cognacfarvet læder går godt sammen.
Men den nummerpladeramme.......
/
Kristen

Hvis OVW blev afholdt inden for en rimelig radius fra min bolig, deltager jeg gerne med min cognacfarvede M-B 230E W123. (Med originale nummerpladerammer)
Svar
Jeg satser på at OVW (ja, navnet er nu det officielle) bliver i Køge og som nævnt bliver der ikke som sådan planlagt andet end tid og sted.

Lokationen jeg har i tankerne giver dog rig mulighed for lidt mad/drikke/is skulle man hver især ønske dette.

Nærmere information kommer når vi kommer lidt længere hen i 2016 og allerede nu er der en del med fede biler og mc'er der har udtrykt interesse for en sådan sparke dæk og snakke ure dag Icon_smil
[-]
  • peterkaa
Svar
(16-01-2016, 01:49 AM)Geodoc Skrev: İmage

Osse nuttet indefra.

Sig mig, drikker du virkelig det der 100% kemiske stads, der er i de dåser, man kan se i hende den nuttede?

/Bjørn.
Svar
OVW lyder spændende, Kim.

Kunne jo dukke op iført denne hobby...

İmage

Claus

---
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - og siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

[-]
  • Pahawi, peterkaa
Svar
Det forventer jeg selvfølgelig Claus Icon_e_wink
Svar
(16-01-2016, 06:50 PM)bjorn_e58 Skrev:
(16-01-2016, 01:49 AM)Geodoc Skrev: İmage
Osse nuttet indefra.
Sig mig, drikker du virkelig det der 100% kemiske stads, der er i de dåser, man kan se i hende den nuttede?

/Bjørn.
Det må jeg svare fuldtonet JA! til. Men det er såmænd ikke så dyrt.
Min købmand leverer en kvartpalle (528 stk.) ca. hver 1½ måned - så jeg opnår en klækkelig rabat Icon_party
By the way - tager lige et par rammer med til "OVW" Icon_sick Icon_sick

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)