Omega Seamaster 2894.52.91 eller 2896.51.91
Så kom Seamasteren endelig i hus. En lækker julegave til mig selv! Icon_e_biggrin

Som det fremgår af tråden, var jeg til at starte med mest hooked på Olympiade modellen, men efter at have set denne live var valget ikke svært - det skulle være den traditionelle model. Jeg synes at skiven på Olympiade modellen er alt for blank og plastik-agtig, men hvis andre skulle være interesseret i denne, har de et eksemplar hos Bonell´s i Fields.

I stedet har jeg valgt at købe brugt - en America's Cup udgave ref. 2594.50.00 fra 2006. Et Pisselækkert ur, hvis jeg selv skal sige det! Icon_e_biggrin

Et par billeder skal I da heller ikke snydes for:

İmage
İmage

/RJ
Svar
Tillykke. Super fed chronograf som jeg gerne selv ville have i min lille samling. Pænere end den nye James Bond model i mine øjne.
Svar
Super lækkert ur Icon_e_biggrin
Svar
Takker Icon_e_biggrin

Synes også at den er langt pænere end den nye James Bond model og har jo også et noget finere værk.

/RJ
Svar
RIGTIG lækker den flotteste seamaster ever
(kunne dog godt undvære A.cup skriften)

STORT tillykke Icon_cool Icon_cool
Svar
Hej Jacob

Takker. Jeg synes nok at have set i en anden tråde at dette er et af dine Omega favoritter Icon_e_smile

Kan godt se at AC teksten fylder lidt ekstra på skiven, men det generer mig nu ikke - jeg er bare superglad for uret Icon_e_biggrin

/RJ
Svar
Vi er i småtings afdelingen med det A.cup skrift.

Jeg har bare noget med ure der er lavet til noget,nok også derfor jeg
er off på bond urene Icon_rolleyes

Men når det er sagt så er det en super seamaster du har landet,og
det eneste Omega jeg ville eje som menneske penge kan købe.

Jeg forstår klart du er glad for uret,endnu engang tillykke
håber at se det IRL engang Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)