22-08-2008, 08:45 PM
Jeg har kig på Omega Seamaster 2894.52.91 som jeg synes er et utrolig lækkert ur! I den forbindelse er jeg også faldet over ref. 2896.51.91.

Jeg ved ikke om det er den olympiske ånd der er over mig i disse dage, men jeg må indrømme at jeg umiddelbart synes endnu bedre om skivedesignet på 2896.51.91
Samtidig er værket i denne model caliber 3303 hvilket jeg mener at have læst er en anelse finere/bedre end caliber 3301 som ligger i 2894.52.91 er det korrekt?
Mit spørgsmål går nu på om det vil være en dårlig idé at vælge denne forholdsvis "sjældne" udgave i forhold til den normale - ikke mindst set i forhold til gensalgsværdien, hvis jeg skulle finde på at sælge uret igen om nogle år - eller om man skal købe med hjertet og vælge det design der tiltaler en mest?
Er der iøvrigt nogen der har noget godt/dårligt at sige modellerne/værkerne?
En anden ting: Ingen af modellerne fremgår af Omegas 2008 katalog, men findes begge på deres hjemmeside - er der nogen der ved om modellerne er ved at udgå?
Håber I har nogle input til mit dilemma
/RJ

Jeg ved ikke om det er den olympiske ånd der er over mig i disse dage, men jeg må indrømme at jeg umiddelbart synes endnu bedre om skivedesignet på 2896.51.91
Mit spørgsmål går nu på om det vil være en dårlig idé at vælge denne forholdsvis "sjældne" udgave i forhold til den normale - ikke mindst set i forhold til gensalgsværdien, hvis jeg skulle finde på at sælge uret igen om nogle år - eller om man skal købe med hjertet og vælge det design der tiltaler en mest?
Er der iøvrigt nogen der har noget godt/dårligt at sige modellerne/værkerne?
En anden ting: Ingen af modellerne fremgår af Omegas 2008 katalog, men findes begge på deres hjemmeside - er der nogen der ved om modellerne er ved at udgå?
Håber I har nogle input til mit dilemma
/RJ

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)