aftermarket DLC eller PVD behandling
Citat:005 DLC ligner PAM195..osv osv... 111 er ikke lavet som sort..so what...

Jeg syntes nu at et sort Pam 111 ligner en Pam 4 ret godt Icon_e_surprised

Men som andre har sagt, gør hvad DU finder glæde ved, men på mig skal det ligne noget det ikke er Icon_e_wink

MVH

Jacob
Svar
Jeg fik sendt uret til USA på det som hedder en middlertidig udførsel. Dvs at uret kommer retur. Så er der ikke noget problem mht told og moms. Dog skal man betale told og moms af det stykke arbejde der er udført samt forsendelse. Dette kan du kun lade sig gøre hvis man kan dokumentere at uret er købt i Danmark eller et andet EU land.

Prisen for at få den PVD'ed er US$500. Så giver jeg 300 oven i hatten for at få skiven re-lumineret således at cifre og indekstegn får farve som på de ældre Pre-V modeller, hvor patina'en nærmer sig gul-orange.

Om det færdige resultat bliver som jeg havde forestillet mig er sgu spændende og jeg lover at smide et par billeder på.

Lars
Svar
Hej Lars,

gider du ikke sende et par billeder når du får det hjem igen eller smide det på hånden næste gang du smutter i Blockbuster Icon_e_smile
Svar
med hensyn til at ligne noget det ikke er....mit 111 ligner til forveksling et 111 der er efter PVD'et med en DLC... og det er jeg ganske godt tilfreds med når jeg kigger på klokken Icon_e_wink
Svar
Citat:mit 111 ligner til forveksling et 111 der er efter PVD'et med en DLC... og det er jeg ganske godt tilfreds med når jeg kigger på klokken

Til Jesper13
Det aller vigtigste er at du er glad for uret, så kan ALT andet være fuldstændig lige gyldigt.
Så det er 100% et spørgsmål om egne meninger, du har din, jeg har min, og det er helt fint.

Det var bestemt ikke for at træde dig over tærene, det var en oplysning at Panerai har lavet en "sort 111" som så bare hedder Pam 4.

Citat:005 DLC ligner PAM195..osv osv... 111 er ikke lavet som sort..so what...

Jeg syntes at det i dit tidligere indlæg virkede som om du IKKE var klar over det.

MVH

Jacob
Svar
jo jo kender skam godt Panerai's modeller, og blev bestemt ikke trådt over tæerne Jacob... min 111 var et eksperiment og det faldt okay ud, er dog glad for at det ikke var 233'eren der røg i den sorte gryde DET havde jeg nok fortrudt...overvejer lige pt at forsøge med en 88'er men er dog ikke sikker på det blir godt... måske har det osse taget lidt overhånd med de sorte PAM's..så en 127 der var PVD'et.. det var nok lige i overkanten... trods alt.. Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)