Submariner eller GMT Master II??
Hej,

Vil bare lige melde tilbage at valget faldt på den nye GMT II i Guld/Stål. Mange af jer skrev at jeg først ville finde ud af hvilket ur det skulle være efter at have prøvet dem på. Og jeg må tilstå i havde ret. Jeg fik prøvet en Submariner Date, En Daytona men måtte vente med at prøve den nye GMT. Efter to måneders ventetid ringede Klarlund og de havde en jeg kunne prøve. Så snart den sad på håndleddet var der ingen tvivl om at dette ur var de to andre overlegen på mange punkter - vigtigts dens udstråling var ekstraordinært. Det er virkelig et gennemført ur og jeg har set mange ure men dette er klart det bedste og smukkeste jeg har set. Dog var der et problem der var så mange der ville have dette ur at jeg end ikke kunne få det jeg havde prøvet for det var reserveret til en anden. Men jeg udviste stor interesse og sælgeren i Klarlund sagde at han ville give den der havde reserveret uret en uge til at købe det ellers var det mit. Og det viste sig at pågældende ikke havde mulighed i denne omgang og så sidder den på mit håndled til hverdag Icon_e_biggrin
Svar
Tillykke med uret. Jeg har desværre ikke prøvet den nye GMT II, men jeg synes også at uret er utroligt flot på billeder.

Mvh. Martin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)