Independent watchmakers.
Det er godt nok et lækkert ur du har der Jon Icon_party
Har lige været inde på deres hjemmeside, de findes desværre kun i 42mm, lidt for småt til mig. Du må gerne uploade nogle flere billeder når du får tid.
Truyen
(23-07-2015, 12:05 PM)pbr Skrev:
(23-07-2015, 11:40 AM)gmt-geek Skrev: @Peter - Jeg ved jo at du har haft en del ure ml. hænderne så det tager jeg som en stor kompliment!
Du er velkommen til at sende mig en pb hvis du en dag er i kbh. og skal have slået en time ihjel et sted så napper vi en kaffe eller en øl!

vh. Jon

Jeg er ikke haft ure ml. hænderne, der når op på siden af dit Dornbluth, Jon !  Icon_smil

Men det er en invitation, jeg meget gerne tager imod, når jeg er i Kbh en dag - kunne være både hyggeligt og interessant !  Icon_Up

Du siger bare til Peter - bare smid en PB så tager vi den derfra!

Vh. Jon

(23-07-2015, 02:40 PM)Truyen Skrev: Det er godt nok et lækkert ur du har der Jon Icon_party
Har lige været inde på deres hjemmeside, de findes desværre kun i 42mm, lidt for småt til mig. Du må gerne uploade nogle flere billeder når du får tid.

Takker!  Icon_smil

Størrelsen synes jeg faktisk er perfekt!

- det syner feks. en del større end en deepsea(som du jo har et par stykker af) da skiven på Dornbluth stort set går til kanten af urkassen og uret er ret højt...

Jeg ved, at du har mange fede ure der ikke er mange der har, men her har man muligheden for at få et ur som INGEN andre har.....

Vel at mærke hvis man designer det selv og Dirk godtager det - det er en proces man bliver enige om!

Der er en del detaljer ved mit ur som Dirk aldrig på det tidspunkt havde lavet før og han kopierer aldrig et special fremstillet ur....

Du er også velkommen til at se det en dag!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)