Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Givet Likes: 0
Er der andre herinde som er vilde med de nye mærker eller er man mere til de gamle kendte mærker som Rolex, IWC, Breguet osv.? Her et gruppebillede af min samling fra Independent Watchmakers.
Upload gerne billeder hvis du har et mærke vi skal høre lidt mere om.
Truyen
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Givet Likes: 0
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Jeg er klart til de anderledes konstruktioner og design der tør bevæge sig væk fra det klassiske. I forhold til de ure du har i din samling bevæger jeg mig på et noget lavere niveau, men er vild med de ure du viser frem.
Tænk på at man laver en tidsangivning med væske der styres af små pumper eller tid sat på remtræk, det er da og tænke ud af boksen
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg har kun "kedelige" ure fra de kendte mærker, men kunne sagtens se mig selv med ure fra de mere spændende uafhængige urmagere hvis pengene ikke var et issue
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Jeg har også lidt af hvert som min signatur viser men ikke så meget fra de ikke så udbredte mærker....
Dog har jeg jo resultatet af mit Dornbluth projekt som jeg ventede på i 500+ dage.
Jeg har iøvrigt iværksat endnu et projekt med levering sommeren 2016 og jeg overvejer faktisk et helt tredje projekt også, men den tid den glæde...
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Synes vi har set alt for lidt til det lækre ur her på forum ;-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
(23-07-2015, 07:46 AM)gmt-geek Skrev: 
Det Dornbluth er noget af det flotteste og mest stilrene, jeg nogensinde har set !!
Det er en fornøjelse, hver gang du viser billeder af det !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Har set det IRL og billederne giver på ingen måde det ur fuld retfærdighed,
Det er bare for vildt.
Jeg har pt kun selvstændige urmagere i min lille beskedent folk,
Nemlig Seiko og Citizen.
De nye planer lyder spændene Jon,
Dem glæder jeg mig til at høre mere om
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Jeg takker gutter!
Og ja - jeg kunne nok godt være lidt mindre nærig og lægge billeder op lidt oftere - jeg skal prøve om ikke jeg magter det...
(23-07-2015, 08:49 AM)pbr Skrev: Det Dornbluth er noget af det flotteste og mest stilrene, jeg nogensinde har set !!
Det er en fornøjelse, hver gang du viser billeder af det !
@Peter - Jeg ved jo at du har haft en del ure ml. hænderne så det tager jeg som en stor kompliment!
Du er velkommen til at sende mig en pb hvis du en dag er i kbh. og skal have slået en time ihjel et sted så napper vi en kaffe eller en øl!
vh. Jon
(23-07-2015, 10:38 AM)Stensbjerg Skrev: Har set det IRL og billederne giver på ingen måde det ur fuld retfærdighed,
Det er bare for vildt.
Jeg har pt kun selvstændige urmagere i min lille beskedent folk,
Nemlig Seiko og Citizen. 
De nye planer lyder spændene Jon,
Dem glæder jeg mig til at høre mere om 
Ja jo - det bliver i hvert fald ikke grimmere eller mindre lækkert in real - men jeg er jo også ret farvet med min mening der...
Og jo - jeg havde allerede et projekt i tankerne inden jeg modtog dette ur og ugen efter at jeg havde modtaget blev vi(Dirk og jeg) enige om hvordan det skulle udføres!
- Så er der kun ventetiden tilbage!
Denne ventetid overvejer jeg så lidt at komme lidt i forkøbet ved at søsætte projekt nummer 3 som jeg har i tankerne....
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
(23-07-2015, 11:40 AM)gmt-geek Skrev: @Peter - Jeg ved jo at du har haft en del ure ml. hænderne så det tager jeg som en stor kompliment!
Du er velkommen til at sende mig en pb hvis du en dag er i kbh. og skal have slået en time ihjel et sted så napper vi en kaffe eller en øl!
vh. Jon
Jeg er ikke haft ure ml. hænderne, der når op på siden af dit Dornbluth, Jon !
Men det er en invitation, jeg meget gerne tager imod, når jeg er i Kbh en dag - kunne være både hyggeligt og interessant !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
|