Årets vigtigste beslutning
Yep, you guessed it: Hvilket ur skal på armen i morgen, nytårsaften?

Kom med jeres bud!

I denne ende står der Reverso på planen for i morgen (og smoking…).

Men så er spørgsmålet hvilket? Jeg har jo det #firstworldproblem at jeg har tre at vælge imellem.
- Reverso Tribute to 1931. Tyndt og enkelt, og med NY på bagsiden
- Reverso Grande GMT. Noget større/tykkere med en masse komplikationer og mulighed for at vise tiden i Seoul hvor min søn bor pt.
- Reverso Chronographe Rétrograde. Guld! Med smukt stopur på bagsiden der tæller op til 30 minutter for så at starte forfra. Perfekt til Dronning Margrethes tale?

Hvilket Reverso ville I vælge?

Claus

İmage

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • PHO
Svar
Nytårs aften er et kig frem mod til nye år, men også et tilbageblik ned af memory lane så mit bud er JLC New York for din tid i NY og så en Manhatten cocktail

God nytår

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
(30-12-2023, 04:12 PM)HG Skrev: Nytårs aften er et kig frem mod til nye år, men også et tilbageblik ned af memory lane så mit bud er JLC New York for din tid i NY og så en Manhatten cocktail

God nytår

Du kender mig for godt!  

Og hvad med dig i morgen?

Godt nytår!

Svar
(30-12-2023, 04:21 PM)cfnissen Skrev:
(30-12-2023, 04:12 PM)HG Skrev: Nytårs aften er et kig frem mod til nye år, men også et tilbageblik ned af memory lane så mit bud er JLC New York for din tid i NY og så en Manhatten cocktail

God nytår

Du kender mig for godt!  

Og hvad med dig i morgen?

Godt nytår!

Jeg tænker at det bliver Speedy - er så vild med designet og bærekomfort.
İmage

Og så vil jeg tænke tilbage på et år hvor et besøg på cháteau Angelus, var en kæmpe oplevelse - så et glas 2008 fra slottet .
Flasken fra 2008, som var året min hustru og jeg mødte hinanden, var købt med henblik at den skulle drikkes på vores kobberbryllupsdag i år men det skete ikke - så årets sidste aften må jeg smage.
İmage
İmage

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

[-]
  • cfnissen, PHO, Stensbjerg
Svar
Tjah, juleaften blev det min onkels Omega Constellation, der kom på armen - tænker at det må blive dette nytårsaften:

Rolex Datejust 1603

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, khbk, PHO
Svar
Fine valg gutter, Her bliver det et mere horologisk beskendt valg nemlig mit Autozilla som kommer på, Når jeg går stille og roligt ind i det nye år  Icon_cool

Godt nytår til alle.  Icon_drinks
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
Alle tre reversoer er fede. Jeg ville vælge GMT’en, så du kan følge med i sønnikes nytårstid.

Her bliver det IWC 3756, det er jo den eneste dag på året hvor jeg kan følge årstalsskiftet.

Godt nytår til jer alle.

Bh Morten

İmage

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen, Smilla71
Svar
(31-12-2023, 11:31 AM)116520 Skrev: Alle tre reversoer er fede. Jeg ville vælge GMT’en, så du kan føle med i sønnikes nytårstid.

Her bliver det IWC 3756, det er jo den eneste dag på året hvor jeg kan følge årstalsskiftet.

Godt nytår til jer alle.

Bh Morten

Tak! Det er også den vej jeg hælder pt. 

Genialt IWC og i aften skal det klart på armen! Måske stille det 5 min frem, så du har tid til at se det skifte inden årsskiftet?

Godt nytår, 

Claus

Svar
(31-12-2023, 11:34 AM)cfnissen Skrev:
(31-12-2023, 11:31 AM)116520 Skrev: Alle tre reversoer er fede. Jeg ville vælge GMT’en, så du kan føle med i sønnikes nytårstid.

Godt nytår til jer alle.

Bh Morten

Tak! Det er også den vej jeg hælder pt. 

Genialt IWC og i aften skal det klart på armen! Måske stille det 5 min frem, så du har tid til at se det skifte inden årsskiftet?

Godt nytår, 

Claus

God idé at stille det lidt frem, det gør jeg Icon_Up
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen
Svar
God ide med GMT - havde glemt at sønnen er i anden tidszone.

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)