|
Årets vigtigste beslutning - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Årets vigtigste beslutning (/showthread.php?tid=83935) Sider:
1
2
|
Årets vigtigste beslutning - cfnissen - 30-12-2023 Yep, you guessed it: Hvilket ur skal på armen i morgen, nytårsaften? Kom med jeres bud! I denne ende står der Reverso på planen for i morgen (og smoking…). Men så er spørgsmålet hvilket? Jeg har jo det #firstworldproblem at jeg har tre at vælge imellem. - Reverso Tribute to 1931. Tyndt og enkelt, og med NY på bagsiden - Reverso Grande GMT. Noget større/tykkere med en masse komplikationer og mulighed for at vise tiden i Seoul hvor min søn bor pt. - Reverso Chronographe Rétrograde. Guld! Med smukt stopur på bagsiden der tæller op til 30 minutter for så at starte forfra. Perfekt til Dronning Margrethes tale? Hvilket Reverso ville I vælge? Claus ![]() ![]() Sent from my iPad using Tapatalk Årets vigtigste beslutning - HG - 30-12-2023 Nytårs aften er et kig frem mod til nye år, men også et tilbageblik ned af memory lane så mit bud er JLC New York for din tid i NY og så en Manhatten cocktail God nytår ![]() Sent from my iPad using Tapatalk RE: Årets vigtigste beslutning - cfnissen - 30-12-2023 (30-12-2023, 04:12 PM)HG Skrev: Nytårs aften er et kig frem mod til nye år, men også et tilbageblik ned af memory lane så mit bud er JLC New York for din tid i NY og så en Manhatten cocktail Du kender mig for godt! Og hvad med dig i morgen? Godt nytår! Årets vigtigste beslutning - HG - 30-12-2023 (30-12-2023, 04:21 PM)cfnissen Skrev:(30-12-2023, 04:12 PM)HG Skrev: Nytårs aften er et kig frem mod til nye år, men også et tilbageblik ned af memory lane så mit bud er JLC New York for din tid i NY og så en Manhatten cocktail ![]() Jeg tænker at det bliver Speedy - er så vild med designet og bærekomfort. ![]() Og så vil jeg tænke tilbage på et år hvor et besøg på cháteau Angelus, var en kæmpe oplevelse - så et glas 2008 fra slottet . Flasken fra 2008, som var året min hustru og jeg mødte hinanden, var købt med henblik at den skulle drikkes på vores kobberbryllupsdag i år men det skete ikke - så årets sidste aften må jeg smage. ![]() ![]() Sent from my iPad using Tapatalk Årets vigtigste beslutning - pbr - 30-12-2023 Tjah, juleaften blev det min onkels Omega Constellation, der kom på armen - tænker at det må blive dette nytårsaften: Rolex Datejust 1603
RE: Årets vigtigste beslutning - Stensbjerg - 30-12-2023 Fine valg gutter, Her bliver det et mere horologisk beskendt valg nemlig mit Autozilla som kommer på, Når jeg går stille og roligt ind i det nye år Godt nytår til alle. Årets vigtigste beslutning - 116520 - 31-12-2023 Alle tre reversoer er fede. Jeg ville vælge GMT’en, så du kan følge med i sønnikes nytårstid. Her bliver det IWC 3756, det er jo den eneste dag på året hvor jeg kan følge årstalsskiftet. Godt nytår til jer alle. Bh Morten ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Årets vigtigste beslutning - cfnissen - 31-12-2023 (31-12-2023, 11:31 AM)116520 Skrev: Alle tre reversoer er fede. Jeg ville vælge GMT’en, så du kan føle med i sønnikes nytårstid. Tak! Det er også den vej jeg hælder pt. Genialt IWC og i aften skal det klart på armen! Måske stille det 5 min frem, så du har tid til at se det skifte inden årsskiftet? Godt nytår, Claus RE: Årets vigtigste beslutning - 116520 - 31-12-2023 (31-12-2023, 11:34 AM)cfnissen Skrev:(31-12-2023, 11:31 AM)116520 Skrev: Alle tre reversoer er fede. Jeg ville vælge GMT’en, så du kan føle med i sønnikes nytårstid. God idé at stille det lidt frem, det gør jeg Årets vigtigste beslutning - HG - 31-12-2023 God ide med GMT - havde glemt at sønnen er i anden tidszone. Sent from my iPad using Tapatalk |