Basel 2017
#21
@p.sebastian - Year det er gået lidt amok på den front må man sige!
Men de fåes så i flere niveauer, hvor prisen selvfølgelig afhænger af stand+oprindelighed samt urets/ref'ens placering i "Amager hylden"!
Præcis denne der er helt i toppen - helt oprindelig mk1'er - en 2914-1'er med ekstrakt fra 1957!

@Jens - ja jeg skal se hvad jeg kan gøre - jeg har faktisk aldrig lavet et gruppe fotos af de gamle sea300'ere jeg har i samlingen!

@Kim - Det kunne vøre lækkert hvis de smider en Railmaster ud med håndsving - og jeg glæder mig til billederne hvis det er du ser en sådan nede sydpå - er slet kke misundelig!  Icon_Up
- Vedr. "Speedy Tuesday" - Tror du allerede at vi får den til juni?? kunne være nice!  Icon_smil
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#22
Jeg er på ingen måde sikker, det er udelukkende baseret på online rygter. Men jeg håber at få lidt mere konkret, når jeg er på Basel.
Svar
#23
(14-02-2017, 08:33 AM)gmt-geek Skrev: Det kunne vøre lækkert hvis de smider en Railmaster ud med håndsving

Omega har cal 8511 som de for mig at se kun bruger i Deville Tresor. Det kunne de da godt udbrede i andre modeller.
Hov, de skal lige pille datoen af, synes jeg!

mvh jens
Svar
#24
Jag & Tony är där Fre, Lör & Sön. Vill någon möta upp så skicka mig ett PM.
Svar
#25
Kvalificeret gætværk på hvad Rolex kommer med her http://rolexpassionreport.com/20205/role...orld-2017/
Svar
#26
(19-02-2017, 06:05 PM)Jocke Skrev: Jag & Tony är där Fre, Lör & Sön. Vill någon möta upp så skicka mig ett PM.

Det er muligt at du hører fra mig, da jeg måske har noget ledig tid lørdag. Jeg er dog ikke helt klar over hvor presset vores program er endnu, så jeg kan ikke love noget, men det kunne være hyggeligt Icon_smil
Svar
#27
(19-02-2017, 09:53 PM)KimT Skrev: Kvalificeret gætværk på hvad Rolex kommer med her http://rolexpassionreport.com/20205/role...orld-2017/

De er godt nok fede de forslåede Explorer II med keramiske lynetter!!  Icon_Up

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#28
En Datejust i 40 mm kunne godt være vældig interessant Icon_blink

DD Annual Calendar ser også lækker og diskret ud Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)