Basel 2017
Jeg er så heldig at skulle en tur til Basel i år, er der andre herinde der skal afsted?

Og hvilke håb/forventninger - om nogen - har i til nye modeller?
Svar
Jeg har læst at Tudor nok kommer med en sort Pelagos.

Ser fed ud

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Kim 
Svar
Ser super fed ud....
Svar
Desværre ikke i år. Jeg var der for et par år siden, og det er meget større, end jeg havde forventet, men det er mere henvendt til AD's, presse og Instagram-folk end privatpersoner. Der er lukket de fleste steder for privatpersoner, men med et pressekort kunne jeg komme ind, hvor det var sjovt Icon_blink

Jeg håber på noget spændende fra Nomos, som jeg har et godt øje til.

/Mads
Svar
(12-02-2017, 02:28 PM)MadsA Skrev: Desværre ikke i år. Jeg var der for et par år siden, og det er meget større, end jeg havde forventet, men det er mere henvendt til AD's, presse og Instagram-folk end privatpersoner. Der er lukket de fleste steder for privatpersoner, men med et pressekort kunne jeg komme ind, hvor det var sjovt  Icon_blink

Jeg har heldigvis også fået en invitation som åbner et par døre ;-)
Svar
Kunne godt tænke mig at opleve sådan en messe en dag. Men har ikke pt netværket eller invitation i min indbakke ;)

Til gengæld har jeg lige fået en invitation til Formel 1 løb i Ungarn til sommer :)

Zenith laver også en del fede ting pt imho

Hvis jeg havde del slags gryn til ure, så havde jeg købt et sæt  Icon_hjerte

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • Smilla
Svar
Jeg skal heller ikke der ned, men det kunne være sjovt en dag.

Forhåbentlig kommer der noget mere spændende end endnu et sort Tudor. Ikke at der er noget galt i det og der ser da også fedt ud, men også lidt "nemt".
Jeg så gerne nogle rigtige anti-magnetiske værker fra Rolex, så de kan lave en milgaus der ikke er et "standard" Omega underlegen på dens kerne kompetence ;-)
Svar
Fedt, Kim, så skal du nok få nogle fede dage Icon_smil

Nu ved jeg ikke, hvem du skal afsted med, og hvad du har af planer, men nogle af firmaerne holder fede fester om aftenen den første dag, som de er temmelige glade for at invitere til, så hvis du spørger pænt, så kan du helt sikkert komme med Icon_smil Icon_party

/Mads
Svar
(12-02-2017, 02:38 PM)Avantismo Skrev: Til gengæld har jeg lige fået en invitation til Formel 1 løb i Ungarn til sommer :)

Uh, det lyder da super cool Icon_party

(12-02-2017, 02:38 PM)Avantismo Skrev: Zenith laver også en del fede ting pt imho
Hvis jeg havde del slags gryn til ure, så havde jeg købt et sæt  Icon_hjerte

İmage

Især den sortskivede der er godt nok fin Icon_smil
Svar
(12-02-2017, 02:28 PM)MadsA Skrev: Desværre ikke i år. Jeg var der for et par år siden, og det er meget større, end jeg havde forventet, men det er mere henvendt til AD's, presse og Instagram-folk end privatpersoner. Der er lukket de fleste steder for privatpersoner, men med et pressekort kunne jeg komme ind, hvor det var sjovt  Icon_blink
/Mads

Jeg kommer ikke derned på den første dag, så festerne må jeg undvære. Det gør heller ikke noget, da jeg er blevet for gammel og hellere bare vil kigge på ure Icon_e_biggrin1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)