Tilbage til de klassiske dyder ! :-)
#11
Dejligt ur ingen tvivl om det og super gode billeder. Men en lille udfordring. Lad os se uret i aktion, altså på håndleddet, hvor det hører hjemme. Hop i baljen, bestig Himmelbjerget og kæmp dig gennem køen i netto osv. Icon_party
Svar
#12
(06-10-2015, 11:19 AM)doxa300 Skrev: Dejligt ur ingen tvivl om det og super gode billeder. Men en lille udfordring. Lad os se uret i aktion, altså på håndleddet, hvor det hører hjemme. Hop i baljen, bestig Himmelbjerget og kæmp dig gennem køen i netto osv.  Icon_party

He he he .......... Jeg tager handsken op og spiller med det samme ind med et dugfrisk øjebliksbillede fra "skriveseminar" for Værnsfælles bestemmelser for INTOPS

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#13
Cool!!!
Jeg synes at ure skal vises i brug. Så super. Keep them Rolling Icon_smil
Svar
#14
(04-10-2015, 01:21 PM)pbr Skrev: Tilføjer lige disse billeder, som også er bragt i en selvstændig tråd - men de hører også hjemme i denne tråd om Sea-Dwelleren Icon_smil

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

GAAAAAAAL PETER!!! tak for nogle sindssygt gode billeder! Jeg er lige blevet endnu gladere for "vores" ur!!!!!!


- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#15
(06-10-2015, 10:13 PM)phrede Skrev: GAAAAAAAL PETER!!! tak for nogle sindssygt gode billeder! Jeg er lige blevet endnu gladere for "vores" ur!!!!!!


- via iPhone


Ingen årsag !!  Icon_e_biggrin1

Jeg er også rigtig glad for det - det er et ægte "go anywhere - do anything" ur !!  Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)