Lænke til Pingo
Jeg har været hos en del forhandlere for at finde en lænke til Pingo,
dog uden succes...
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en....?
Fysisk butik eller website Icon_smil
Svar
Jeg har købt min hos Krognos i København - de har både en hjemmeside og en fysisk butik, men hvis du ikke er i nærheden af butikken er det langt bedre at ringe til dem, idet de ikke er så hurtige på mail !! Icon_smil

http://krognos.dk/velkommen

Lænken kostede lidt under en tusse, men du skal nok have en urmager til at montere den, idet den ikke er så nem Icon_smil Det er en super lænke til prisen og har endog en slags "glide lock" funktion Icon_smil

Her et billede af min:

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tak, dem vil jeg tage ind og besøge.
Uret oser af klasse på dit billede Icon_smil
Svar
Takker ! Det er et fedt ur Icon_smil

Der er mange, som bedst kan lide dem på den klassiske gummirem - men jeg synes at lænken giver uret et andet udtryk.

Mit er købt i 2010 i MOB Price i Afghanistan i den "lokale" PX i lejren Icon_smil Så det har sin egen historie og er et ur, som jeg er glad for.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg er helt enig, det får et helt andet udtryk med stållænke.
Jeg har tænkt mig, at veksle mellem Pingo med lænke,
og Golden Pingo med den originale sorte rem.

Tak for linket Icon_smil
Svar
Jeg bestilte lænken igennem min lokale AD'er. Tror der gik et par uger så var den på hylden. Har nu ikke fået monteret den endnu, da Pingo på org. rem fungerer fint, men den skal da på inden så længe.
Enig i det er et super ur
Vh AndersSC
Svar
Det er dejlige ure. Ny og gammel model i baggrunden.
İmage
Og lidt tættere på
İmage
İmage
İmage
İmage

İmage
/
Kristen

Ved nogen forresten om den analoge visning begynder at tabe, når det er tid at skifte batteri??
Svar
Ja, det et skønt ur.
Lænke eller gummirem er nok en smagssag Icon_smil
İmage
Svar
Guld/stål-lænken kan vidst ikke skaffes mere.
Ser ellers godt ud!
/
Kristen
Svar
Mine begynder at hoppe dobbelt på sekunder,
men de taber ikke...
Ja, ærgerligt at ikke alle modeller er i salg længere.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)