Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Vi har diskuteret lidt, Bjarne, Peter og jeg om, at oprette et nyt for alle mærker fælles forum, hvis eneste krav bliver neo-vintage og vintage ure, fx med en alder over 25 år?
Og ku´et rent lommeurs forum også være en smart og fornuftig idé?
Hvad siger i til det? Kom gerne med input/forslag...
Mikael
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
+1 for vintage / neovintage forum.
Desværre, en lommeurs forum vil nok ikke have så mange aktive brugere at den ville fungere (IMHO).
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! )
•
Svar: 23
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Det er lige et forum for min smag.
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej Mikael
I det at jeg har noget at komme ind med vil/skal jeg gerne komme med indlæg i lommeurs-forumet, men som Tio Malo skriver er det spørgsmålet om der vil komme mange indlæg.... det er jo ikke det folk er mest int. i... lidt underligt når man tænker på hvor det hele begyndte.... og hvad der findes af komplicerede værker med repetion og kronograf, med spilleværk på anfordring og selvudløsning af slag hver hele time, eller en Bonniksens' karrusel.... det er fine sjældne ting og sager, men publikumet i DK er nok for lille der skal vi nok lidt længer syd på og selv der kan det være svært og langt i mellem snapsene...
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
tror også mest på den med vintage - f.eks 25 år på bagen som samle forum - der vil så nok lommeurene være med
vh
•
Svar: 1,937
Tråde: 101
Modtaget Likes: 408 i 207 svar
Givet Likes: 110
Jeg er helt enig. Et nyt forum for 25+ år. Der er ikke mange indlæg om lommeure, og jeg kan slet ikke mindes, at der nogensinde har været et indlæg om lommeure, der ikke opfylder mindst 25 år, så eventuelle diskussioner om lommeure vil jo også opfylde 25+ kravet.
/Bjørn.
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
I think it is a really bad idea . Expertise is best shared not concentrated for a few . One of the things i like about this site is that we have so much diversity . Any new begginer can learn and get information on almost any watch here . This site needs to get bigger not smaller Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 4,381
Tråde: 276
Modtaget Likes: 3,101 i 1,070 svar
Givet Likes: 2,254
willy Skrev:I think it is a really bad idea . Expertise is best shared not concentrated for a few . One of the things i like about this site is that we have so much diversity . Any new begginer can learn and get information on almost any watch here . This site needs to get bigger not smaller Willy
Jeg tror, at du misforstår, Willy
Meningen er at lave et underforum, hvor man kan skrive om Vintage +25 år. Så faktisk bliver sitet ikke mindre - det bliver bare lidt mere systematiseret. Som det er nu, så drukner vintageposts lidt i alle de andre posts i mærkefora´erne og i hovedforummet.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
pbr Skrev:willy Skrev:I think it is a really bad idea . Expertise is best shared not concentrated for a few . One of the things i like about this site is that we have so much diversity . Any new begginer can learn and get information on almost any watch here . This site needs to get bigger not smaller Willy
Jeg tror, at du misforstår, Willy
Meningen er at lave et underforum, hvor man kan skrive om Vintage +25 år. Så faktisk bliver sitet ikke mindre - det bliver bare lidt mere systematiseret. Som det er nu, så drukner vintageposts lidt i alle de andre posts i mærkefora´erne og i hovedforummet.
Citat:
No i did not misunderstand Peter You can still risk that people only use the forum that intrests them most . And cutting down on those who use this forum . But i read everything so maybe i am biased You know what they say. Divide and Conquer . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 4,381
Tråde: 276
Modtaget Likes: 3,101 i 1,070 svar
Givet Likes: 2,254
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
|