|
Nyt Forum: vintageure +25 år? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Nyt Forum: vintageure +25 år? (/showthread.php?tid=78316) |
Nyt Forum: vintageure +25 år? - Mikael L._phpbb3_import15700 - 05-05-2013 Vi har diskuteret lidt, Bjarne, Peter og jeg om, at oprette et nyt for alle mærker fælles forum, hvis eneste krav bliver neo-vintage og vintage ure, fx med en alder over 25 år? Og ku´et rent lommeurs forum også være en smart og fornuftig idé? Hvad siger i til det? Kom gerne med input/forslag... Mikael Re: Nyt Forum: vintageure +25 år? - TioMalo - 05-05-2013 +1 for vintage / neovintage forum. Desværre, en lommeurs forum vil nok ikke have så mange aktive brugere at den ville fungere (IMHO). Vh. John Re: Nyt Forum: vintageure +25 år? - HenrikCannes - 05-05-2013 Det er lige et forum for min smag. Re: Nyt Forum: vintageure +25 år? - Lars - 05-05-2013 Hej Mikael I det at jeg har noget at komme ind med vil/skal jeg gerne komme med indlæg i lommeurs-forumet, men som Tio Malo skriver er det spørgsmålet om der vil komme mange indlæg.... det er jo ikke det folk er mest int. i... Re: Nyt Forum: vintageure +25 år? - hannover_dk - 05-05-2013 tror også mest på den med vintage - f.eks 25 år på bagen som samle forum - der vil så nok lommeurene være med vh Re: Nyt Forum: vintageure +25 år? - bjorn_e58 - 06-05-2013 Jeg er helt enig. Et nyt forum for 25+ år. Der er ikke mange indlæg om lommeure, og jeg kan slet ikke mindes, at der nogensinde har været et indlæg om lommeure, der ikke opfylder mindst 25 år, så eventuelle diskussioner om lommeure vil jo også opfylde 25+ kravet. /Bjørn. Re: Nyt Forum: vintageure +25 år? - willy - 06-05-2013 I think it is a really bad idea . Expertise is best shared not concentrated for a few . One of the things i like about this site is that we have so much diversity . Any new begginer can learn and get information on almost any watch here . This site needs to get bigger not smaller Re: Nyt Forum: vintageure +25 år? - pbr - 06-05-2013 willy Skrev:I think it is a really bad idea . Expertise is best shared not concentrated for a few . One of the things i like about this site is that we have so much diversity . Any new begginer can learn and get information on almost any watch here . This site needs to get bigger not smaller Jeg tror, at du misforstår, Willy Meningen er at lave et underforum, hvor man kan skrive om Vintage +25 år. Så faktisk bliver sitet ikke mindre - det bliver bare lidt mere systematiseret. Som det er nu, så drukner vintageposts lidt i alle de andre posts i mærkefora´erne og i hovedforummet. Re: Nyt Forum: vintageure +25 år? - willy - 06-05-2013 pbr Skrev:willy Skrev:I think it is a really bad idea . Expertise is best shared not concentrated for a few . One of the things i like about this site is that we have so much diversity . Any new begginer can learn and get information on almost any watch here . This site needs to get bigger not smaller Citat:No i did not misunderstand Peter Re: Nyt Forum: vintageure +25 år? - pbr - 06-05-2013 willy Skrev:No i did not misunderstand Peter Ah, OK - nu kan jeg se, hvad du mener ! Tjah, det er selvfølgelig altid en risiko - jeg mener dog at forum bliver lidt mere overskueligt på den måde. Dem der alligevel ikke interesserer sig for vintageure +25 vil jo alligevel ikke læse trådene om sådanne ure, selvom de ligger andre steder .............. det skal i hvert fald være min påstand Men ligesom dig, så læser jeg jo alle tråde herinde - men det er også fordi jeg skal, som moderator ! |