Svar: 1,053
Tråde: 42
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg synes også stadig godt om Omega 2254 modellen. Ellers så jeg at Micki solgte en brugt Breitling Superocean fra 2004 der stod til 7.900 dkk - den kan jeg goså godt lide. Så kunne være et par bud fra mig.
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Nu er spandet på beløbet jo sat meget vidt - der er meget stor forskel på, hvad du kan få i den lave ende af de 2-10 K og på hvad du kan få i den høje ende. Mange af de bud, der er kommet ligger (naturligt nok) i den høje ende af beløbsrammen.
Derfor vil jeg dele mit bud op i 2 dele.
I den høje ende af beløbsrammen, mener jeg ikke, at der er megen tvivl om, at en Omega Seamaster 2254.50.00 er det bedste bud !! Det er efter min mening Omegas flotteste dykker i nyere tid !
I den lave ende af beløbsrammen, ville jeg råde førstegangskøberen til at kigge i Seikos udvalg i prisklassen fra 2.500 til 5.000 kr. Udvalget er kæmpestort og uanset hvad, køberen finder som passer til hans smag, så vil det være meget ur for pengene.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Ville ikke være et sekund i tvivl. Omega Seamaster 2254, hele vejen. Det ur er i mine øjne en nyklassiker uden lige. Til prisen det fedeste og mest tidløse ur overhovedet - Det kan i min verden slet ikke diskuteres.
•