Har Rolex skudt sig selv i foden.....
#71
Har også overvejet at fjerne dykkerledet fra min DeepSea, men problemet er at lænken så bliver for kort til min arm. Kan man købe ekstra led til den, og hvis ja, hvorhenne? Kan det findes på nettet (jeg bor langt fra en Rolex forhandler)?
Svar
#72
DonWerner Skrev:Har også overvejet at fjerne dykkerledet fra min DeepSea, men problemet er at lænken så bliver for kort til min arm. Kan man købe ekstra led til den, og hvis ja, hvorhenne? Kan det findes på nettet (jeg bor langt fra en Rolex forhandler)?

Langt???, verden er ikke særlig stor, ring til Esbjerg, Herning, Aalborg eller Odense, betal med dankort og modtag dagen efter, så nemt kan det gøres.

Søren
Svar
#73
Diskussionen har bevæget sig livligt frem og tilbage, hvilket også var min hensigt med denne tråd.

Nu er vi inde på noget med dykkerled, Beckham og andet godt, det vil jeg opfordre folk til at oprette en ny tråd og diskutere i.

Jeg tror denne tråd er færdig for nu,

Tak for alle de gode svar og rigtig god jul,

/René.
Svar
#74
Balleby Skrev:
DonWerner Skrev:Har også overvejet at fjerne dykkerledet fra min DeepSea, men problemet er at lænken så bliver for kort til min arm. Kan man købe ekstra led til den, og hvis ja, hvorhenne? Kan det findes på nettet (jeg bor langt fra en Rolex forhandler)?

Langt???, verden er ikke særlig stor, ring til Esbjerg, Herning, Aalborg eller Odense, betal med dankort og modtag dagen efter, så nemt kan det gøres.

Søren

Var ikke klar over at det kan bestilles og betales over telefonen, er det tilfældet, er der jo ingen problemer. Tak for tippet.
Svar
#75
Hej

Jeg får aldrig selv brug for dykkerleddet, og selvom jeg har tre led ekstra vil jeg aldrig afmontere dykkerleddet, da jeg synes at det er noget af charmen ved uret, sidder man eksempelvis ved en julefrokost og flasher sit Deepsea, og der er måske en der gerne vil prøve ens ur, kan man jo altid udvide så det passer på hans arm, altså hvis der er en meget stor mand i selskabet. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)