5 Omegaer med posten...
Når man venter en pakke med posten med ur - er det altid spændende.

Når det er 5 Omegaer, som er købt efter lidt billeder og en god telefonsnak med sælger, er det rigtig, rigtig spændende.

Det var en stor kasse - og den var tung - tungere end 5 ure er:

Dette var i den:
İmage

İmage

İmage

Altid en fornøjelse nåt man bliver glædeligt overrasket ved udpakningen!

vh Baun
Svar
Faktisk var det Speedmasteren der havde fanget mit blik - jeg tænkte om den kunne vare fed at gå med, så det måtte prøves:

İmage

İmage

İmage
İmage

vh Baun
Svar
Jeg har altid haft en svaghed for Two Tone skiver... og her var 2.

Den ene med stort set perfekt skive - den anden med perfekt patina. Noget af det flotteste patina jeg har set - mamoreret!

Først uden patina:

İmage

İmage
İmage

Smuk - men er denne ikke næsten smukkere - med patina?
İmage
İmage

İmage

Og så lige en Calendar.... denne har også patina - det er ok, ikke noget der skæmmer voldsomt, men heller ikke perfekt jævnt. Værket er måske det sjældne cal 503?
İmage

İmage

vh Baun
Svar
- og guldure bliver jeg aldrig træt af..... det er dress!

İmage

İmage

İmage

Fotoet som skulle vare skråt fra siden blev desværre mislykket - det er ellers det jeg kalder "Den smukke vinkel"

vh Baun
Svar
Lækkert..... Er det en 1171 lænke på Speedmasteren?
Svar
Super flotte vintage Omega´er Icon_e_biggrin

Hvor har du fået fat i dem henne? Det var i hvert fald en dejlig kasse der kom ind af døren. Icon_e_biggrin

Vidste ikke nogle Seamaster´ere også havde Pie Pan skive. Troede kun det var Constellation.
Svar
Lækre ure og jo den marmorerede patina er rigtig smuk.
Seamasteren er ingen Piepan (hvad Baun jo heller ikke skrev) For at være det skal skiven have facon af en omvendt tærtepande - her er det bare farven der får det til at se lidt sådan ud og så det at viserne holder sig inde i den lyse den bare - Den er i øvrigt også flot synes jeg
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tukjær Skrev:Lækkert..... Er det en 1171 lænke på Speedmasteren?

Lænken er1162

Det er ikke Pie Pan skiver - men Two Tone skiver - giver det helt rette Vintage look!

vh Baun
Svar
Baun Skrev:- og guldure bliver jeg aldrig træt af..... det er dress!

Fotoet som skulle vare skråt fra siden blev desværre mislykket - det er ellers det jeg kalder "Den smukke vinkel"

vh Baun

Ja Baun - tillykke med dem.
Du skrev at det gippede i dig da jeg solgte min Speedmaster. Til gengæld gippede det også i mig, da jeg så den Constellation. Den er flot, og jeg kunne jo bare have købt den, der jeg var der for at hente Certina'en Icon_e_biggrin

Nå der skal nok blive til os alle Icon_e_biggrin og jeg har andet i kiggerten....

God sælger forresten Icon_cool
Svar
Stort til lykke, Baun !

Fedt med den Mark II - den ser upoleret ud, og så er der stadig logo tilbage på bagkassen ... super køb Icon_e_wink

Jeg er helt enig med dig: Den marmorerede/patinerede skive er vanvittig smuk - faktisk flottere end den upatinerede og dermed originale Icon_e_smile Lidt morsomt at se, at det kan gå så flot med en patinering Icon_e_biggrin Dog er den originale skive også super flot Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)