Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Morgan Jones Skrev:Jeg kigger mest på Rolex, og der skulle ikke gerne ligge døde annoncer. Jeg kan godt se at der er et par meget gamle på Omega.
Hmmm....
M
Hvis du "et par" mener 20-40 stykker, så er vi enige.... og det er når vi kun ser på omegaer!
vh Baun
•
Svar: 170
Tråde: 71
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg har ikke kunnet få fat i ham, så annoncer er nu slettet.
Med venlig hilsen
Vintageure.dk
Jan Kirk
•
Svar: 352
Tråde: 31
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Baun Skrev:Der er mange meget gamle anoncer... Mere end 3 år gamle vil jeg påstå!
Krognos, Mølbak, Michael Ry, Per Larsson oma.
Site ejer fjernede for nogen tid siden info om hvornår anoncen var lagt ind. Så meget mere grund er der til at sikre "oprydning".
Mange af urene er ikke til salg længere. Om anoncerne blot ligger der som en slags madding for at få kontakt med kunder eller det blot er manglende oprydning ved jeg ikke, men det giver et lidt grumset indtryk, når man som ny interesseret køber opdager dette!
vh Baun
Kunne man forestille sig en generel oprydning, hvor alle ure ældre end f.eks. 3 mdr. blev slettet? Alternativt en oprydning hvor alle sælgere skal bekræfte at deres ur(e) fortsat er til salg - gør de ikke dette, bliver annoncen fjernet.
Mvh.
Jesper
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Hej Jesper
3 mdr. er alt for lidt, har man mange annoncer vil nogle ure uværgelig ligge væsentligt længere, men vi må bare blive bedre til at ajourføre annoncer allesammen, og samtidigt sende en mail til adm. såfremt man falder og en annonce hvor der ikke bliver svaret fra.
•