|
Nogen der kender Michael Ry? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Good Guys / Bad Guys (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=73) +--- Tråd: Nogen der kender Michael Ry? (/showthread.php?tid=67219) Sider:
1
2
|
Nogen der kender Michael Ry? - baun - 03-08-2007 Michael Ry har 27 ure til salg på Vintage ure. Mange - måske halvdelen Omegaer. Jeg mener også at mange af dem har ligget flere år! Jeg mener jeg har forespurgt flere gange, men får en fejl på mailadressen. Findes Michael Ry? vh Baun - psn - 08-08-2007 Hvorfor gør admin. ikke noget ved det??? Har selv prøvet at kontakte med det samme resultat. I øvrigt er der flere, der ikke synes at eksistere længere på Omega-salgslisten. Peter - GTwatch - 08-08-2007 Jeg er enig i, at der ligger nogle gamle annoncer, der ikke længere er aktuelle af den ene eller anden årsag. Jeg vil gætte på, at det er relativt nemt at lave en tidsbegrænsning (evt. med en "fortsæt-annonce" mulighed). Ikke eksisterende emailadresser kan ryge samme vej. Det vil selvfølgelig gøre listen lidt kortere men mere overskuelig. - morgan - 08-08-2007 GTwatch Skrev:Jeg er enig i, at der ligger nogle gamle annoncer, der ikke længere er aktuelle af den ene eller anden årsag. Der er tidsbegrænsning på annoncerne. Vi kigger lige på ham der Michael Ry. Mvh Morgan Mange meget gamle anoncer... - baun - 08-08-2007 Der er mange meget gamle anoncer... Mere end 3 år gamle vil jeg påstå! Krognos, Mølbak, Michael Ry, Per Larsson oma. Site ejer fjernede for nogen tid siden info om hvornår anoncen var lagt ind. Så meget mere grund er der til at sikre "oprydning". Mange af urene er ikke til salg længere. Om anoncerne blot ligger der som en slags madding for at få kontakt med kunder eller det blot er manglende oprydning ved jeg ikke, men det giver et lidt grumset indtryk, når man som ny interesseret køber opdager dette! vh Baun Re: Mange meget gamle anoncer... - morgan - 08-08-2007 Jeg kigger mest på Rolex, og der skulle ikke gerne ligge døde annoncer. Jeg kan godt se at der er et par meget gamle på Omega. Hmmm.... M Re: Mange meget gamle anoncer... - baun - 08-08-2007 Morgan Jones Skrev:Jeg kigger mest på Rolex, og der skulle ikke gerne ligge døde annoncer. Jeg kan godt se at der er et par meget gamle på Omega. Hvis du "et par" mener 20-40 stykker, så er vi enige.... og det er når vi kun ser på omegaer! vh Baun Annoncer fra Michael Ry er nu slettet. - Adm. - 08-08-2007 Jeg har ikke kunnet få fat i ham, så annoncer er nu slettet. Med venlig hilsen Vintageure.dk Jan Kirk Re: Mange meget gamle anoncer... - Jesper B - 08-08-2007 Baun Skrev:Der er mange meget gamle anoncer... Mere end 3 år gamle vil jeg påstå! Kunne man forestille sig en generel oprydning, hvor alle ure ældre end f.eks. 3 mdr. blev slettet? Alternativt en oprydning hvor alle sælgere skal bekræfte at deres ur(e) fortsat er til salg - gør de ikke dette, bliver annoncen fjernet. Mvh. Jesper - Bjarne - 08-08-2007 Hej Jesper 3 mdr. er alt for lidt, har man mange annoncer vil nogle ure uværgelig ligge væsentligt længere, men vi må bare blive bedre til at ajourføre annoncer allesammen, og samtidigt sende en mail til adm. såfremt man falder og en annonce hvor der ikke bliver svaret fra. |