Fake?
[url]"http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48437583">http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=48437583[/url]
Svar
Jeg ved uhyggelig lidt om Rolex, men jeg har aldrig set noget lignene. Kyklopen ser mærkelig ud. Der er et eller andet ved propotionerne, der er galt. Måske er det bare mig, men dette meget sjældne Rolex uden timemarkeringer er måske mere sjældet end godt er.

Med venlig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Hej

Et Rolex i guld har massive endestykker, de sidder til på kassen på en helt anden måde end det viste ur, endestykkerne på det viste ur sidder ligesom på et stål Rolex.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Et Rolex i guld har massive endestykker, de sidder til på kassen på en helt anden måde end det viste ur, endestykkerne på det viste ur sidder ligesom på et stål Rolex.

MVH Peter

Ja, hvis det der er en WG kasse så er det ihvertfald enten meget sjældent, eller meget hjemmelavet. Skiven er redone.

Morgan
Svar
Hvad er eksperternes dom..

Er det en sælger der forsøger at snyde? I såfald ken vi jo få slettet annoncen.

mvh
Rune, dba.dk
Svar
Hej Rune

Det er absolut en der prøver at snyde, både tekst og pris indikerer et ombygget ur, uret er i stål med ommalet urskive, dog godt nok med hvidguldskrans.

MVH Peter
Svar
Jeg har bedt vores support om at kigge nærmere på den og annoncen er sendt til vores "ekspertbrugerpanel" Icon_e_smile

Jeg beder dem også lige om at holde lidt øje med hende TINATULLE Icon_e_confused

tak for hjælpen
Svar
runelau Skrev:Jeg har bedt vores support om at kigge nærmere på den og annoncen er sendt til vores "ekspertbrugerpanel" Icon_e_smile

Jeg beder dem også lige om at holde lidt øje med hende TINATULLE Icon_e_confused

tak for hjælpen

Vores veninde tinatulle blev nævnt i en anden tråd (og har tidligere været oppe og vende), men der er jo ikke noget ulovligt i at benytte dårlige billeder, kalde noget for super kvalitet og prisfastsætte langt over målet... Så længe copyrights og de tekniske beskrivelser ikke er misbrugt, må vi blot erkende, at det er et frit land, vi bor i.

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
[quote="GTwatch
Vores veninde tinatulle blev nævnt i en anden tråd (og har tidligere været oppe og vende), men der er jo ikke noget ulovligt i at benytte dårlige billeder, kalde noget for super kvalitet og prisfastsætte langt over målet... Så længe copyrights og de tekniske beskrivelser ikke er misbrugt, må vi blot erkende, at det er et frit land, vi bor i.

# GT[/quote]

Jeg tror du har ret i det pågældende tilfælde, netop fordi det er en handel fra privat til privat.

På en række områder er der regler som kan stoppe rent bondefangeri, i lejelov o.l. men handler man privat over eks DBA, så er der nok intet at gøre når der ikke lyves i beskrivelsen. Om der gør det, så er det noget der kan få handlen omstødt, også i privathandler - men her er det jo bare varm luft og dårlige billeder, og jeg tvivler på nogen hopper på.

Personligt - uden at ville lyde højt-travende, ville min moral aldrig være med, men selv hvis jeg ikke havde den, så ville jeg aldrig sove roligt om natten hvis jeg havde solgt et ur till 300 kr for 30.000 kr -
Jeg ville ligge og vente på hvordan købers familie og venner mon så ud og hvornår jeg skulle møde dem Icon_rolleyes

vh John

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jo, jo, men den med moralen er noget helt andet. Man kan også købe vand (f.eks. ½L) til 10-12 kr. flasken - og det har end ikke samme kvalitet, som det i hanen.

Der er meget bondefangeri i denne verden.

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)