køb på lauritz
#11
Ja, dejligt at se at de har rettet det.

Men til gengæld stadig sørgeligt at de ikke spottede det i første omgang.

Jeg vil vædde på, at 7 ud af 10 som køber sådan et ur ikke ser at det ikke er et guldur, men så blot er super glade for uret... altså lige indtil en fortæller dem at det ikke er guld og de er blevet snydt... Icon_e_sad

Efter så mange eksempler på falske ure og ukorrekte forklaringer hos Lauritz, er min formodning at de spekulerer i dette... ellers ville de allerede nu have ansat en ekspert til at tage sig af dette.

Mvh
Claus
Svar
#12
Hej

Så er det jo ikke kun en urekspert de skulle ansætte også en smykkeekspert en møbelekspert også videre, da de jo handler med alt mellem himmel og jord, så jeg tror at det er for dyrt for dem at ansætte så mange eksperter inden for alle områder.

MVH Peter
Svar
#13
Hej

jeg har et par enkelte gange købt ure på Lauritz og der medfølger en varebeskrivelses"faktura" med, og som mads siger, derhavde jeg 14 dages ombytningsret.

Mht fakes har Lauritz i DEN GRAD udmærket sig ved at have fakes i vid udstrækning, MEN du kan indimellem gøre et godt køb. JEg købte for hmm et års tid tilbage et sprit nyt Oris TT1 44mm diver for ige knap4100 (incl salær, afgifter etc)!

Mvh Thomas BEch
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)