09-03-2013, 12:13 PM
Luftede min Pamely..
|
09-03-2013, 12:24 PM
Wauw for en samling! De kunne supplere min ganske pænt :))
Sent from my iPad using Tapatalk HD
09-03-2013, 01:48 PM
Det er fandeme en brunstig og velovervejet samling! :)
Godt gået! Den der 448 er så vild! Vi skal snart holde et GTG så jeg kan se den! :) Min samling skal også snart udvides med en eller anden sjov model! __________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that! //Berg
09-03-2013, 05:38 PM
berg Skrev:Det er fandeme en brunstig og velovervejet samling! :) Det er vist første gang i verdenshistorien ordet "brunstig", er blevet brugt om en ursamling. ;) Men er da helt enig i at det er en rigtig lækker samling Pam's :) Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper" Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
10-03-2013, 11:34 AM
Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"...
Blev jo desværre syg op til sidste weekends GTG så næste gang der holdes noget i KBH er jeg klar.
10-03-2013, 01:21 PM
ELODK Skrev:Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"...Helt sikkert, men det er synd at pr- ikke er lineær ligesom på 233/270... Men det havde nu heller ikke gjort mig noget, hvis den var omme på bagsiden. :) Men Bronzoen er godt nok super super fed!!! Den 390 du har kan ikke få meget armtid når den er oppe mod alle de andre?! :) - eller? __________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that! //Berg
10-03-2013, 01:25 PM
Så møglækker den 448 (slurp, haps) :-)
11-03-2013, 09:00 AM
berg Skrev:ELODK Skrev:Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"...Helt sikkert, men det er synd at pr- ikke er lineær ligesom på 233/270... Men det havde nu heller ikke gjort mig noget, hvis den var omme på bagsiden. :) Jeg roterer mellem urene så jeg prøver at give alle lige meget opmærksomhed, har selvfølgelig mine favoritter..
11-03-2013, 09:26 AM
ELODK Skrev:Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"... Du skal være meget velkommen næste gang. Vi arbejder lidt på et lille uformelt sommer GTG i København i juni måned. :) Mere Info følger.. Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper" Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
12-03-2013, 08:57 AM
David.H Skrev:ELODK Skrev:Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"... Lyder godt David - håber datoen passer ind i kalenderen. Mvh Michael |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)