Luftede min Pamely..
Fik lige lyst til at snuppe et par billeder af mine PAM´s.

448
İmage

İmage

292
İmage

233
İmage

372
İmage

390
İmage

Og lidt samlede.
İmage
İmage
İmage

God weekend

Michael
Svar
Wauw for en samling! De kunne supplere min ganske pænt :))

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
Det er fandeme en brunstig og velovervejet samling! :)
Godt gået!

Den der 448 er så vild! Vi skal snart holde et GTG så jeg kan se den! :)
Min samling skal også snart udvides med en eller anden sjov model!

//Berg
Svar
berg Skrev:Det er fandeme en brunstig og velovervejet samling! :)
Godt gået!

Den der 448 er så vild! Vi skal snart holde et GTG så jeg kan se den! :)
Min samling skal også snart udvides med en eller anden sjov model!

Det er vist første gang i verdenshistorien ordet "brunstig", er blevet brugt om en ursamling. ;)

Men er da helt enig i at det er en rigtig lækker samling Pam's :)
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"...

Blev jo desværre syg op til sidste weekends GTG så næste gang der holdes noget i KBH er jeg klar.
Svar
ELODK Skrev:Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"...
Helt sikkert, men det er synd at pr- ikke er lineær ligesom på 233/270... Men det havde nu heller ikke gjort mig noget, hvis den var omme på bagsiden. :)
Men Bronzoen er godt nok super super fed!!!

Den 390 du har kan ikke få meget armtid når den er oppe mod alle de andre?! :) - eller?

//Berg
Svar
Så møglækker den 448 (slurp, haps) :-)
Svar
berg Skrev:
ELODK Skrev:Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"...
Helt sikkert, men det er synd at pr- ikke er lineær ligesom på 233/270... Men det havde nu heller ikke gjort mig noget, hvis den var omme på bagsiden. :)
Men Bronzoen er godt nok super super fed!!!

Den 390 du har kan ikke få meget armtid når den er oppe mod alle de andre?! :) - eller?

Jeg roterer mellem urene så jeg prøver at give alle lige meget opmærksomhed, har selvfølgelig mine favoritter..
Svar

Blev jo desværre syg op til sidste weekends GTG så næste gang der holdes noget i KBH er jeg klar.

Du skal være meget velkommen næste gang. Vi arbejder lidt på et lille uformelt sommer GTG i København i juni måned. :) Mere Info følger..
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
David.H Skrev:

Du skal være meget velkommen næste gang. Vi arbejder lidt på et lille uformelt sommer GTG i København i juni måned. :) Mere Info følger..

Lyder godt David - håber datoen passer ind i kalenderen.

Mvh
Michael
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)