|
Luftede min Pamely.. - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Galleri-forum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=82) +--- Tråd: Luftede min Pamely.. (/showthread.php?tid=58923) Sider:
1
2
|
Luftede min Pamely.. - ELODK - 09-03-2013 Fik lige lyst til at snuppe et par billeder af mine PAM´s. 448 ![]() ![]() 292 ![]() 233 ![]() 372 ![]() 390 ![]() Og lidt samlede. ![]() ![]() ![]() God weekend Michael Re: Luftede min Pamely.. - JesperC - 09-03-2013 Wauw for en samling! De kunne supplere min ganske pænt :)) Sent from my iPad using Tapatalk HD Re: Luftede min Pamely.. - berg - 09-03-2013 Det er fandeme en brunstig og velovervejet samling! :) Godt gået! Den der 448 er så vild! Vi skal snart holde et GTG så jeg kan se den! :) Min samling skal også snart udvides med en eller anden sjov model! Re: Luftede min Pamely.. - David.H - 09-03-2013 berg Skrev:Det er fandeme en brunstig og velovervejet samling! :) Det er vist første gang i verdenshistorien ordet "brunstig", er blevet brugt om en ursamling. ;) Men er da helt enig i at det er en rigtig lækker samling Pam's :) Re: Luftede min Pamely.. - ELODK - 10-03-2013 Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"... Blev jo desværre syg op til sidste weekends GTG så næste gang der holdes noget i KBH er jeg klar. Re: Luftede min Pamely.. - berg - 10-03-2013 ELODK Skrev:Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"...Helt sikkert, men det er synd at pr- ikke er lineær ligesom på 233/270... Men det havde nu heller ikke gjort mig noget, hvis den var omme på bagsiden. :) Men Bronzoen er godt nok super super fed!!! Den 390 du har kan ikke få meget armtid når den er oppe mod alle de andre?! :) - eller? Re: Luftede min Pamely.. - Fetsnaski - 10-03-2013 Så møglækker den 448 (slurp, haps) :-) Re: Luftede min Pamely.. - ELODK - 11-03-2013 berg Skrev:ELODK Skrev:Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"...Helt sikkert, men det er synd at pr- ikke er lineær ligesom på 233/270... Men det havde nu heller ikke gjort mig noget, hvis den var omme på bagsiden. :) Jeg roterer mellem urene så jeg prøver at give alle lige meget opmærksomhed, har selvfølgelig mine favoritter.. Re: Luftede min Pamely.. - David.H - 11-03-2013 ELODK Skrev:Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"... Du skal være meget velkommen næste gang. Vi arbejder lidt på et lille uformelt sommer GTG i København i juni måned. :) Mere Info følger.. Re: Luftede min Pamely.. - ELODK - 12-03-2013 David.H Skrev:ELODK Skrev:Er skrevet op til den nye Bronzo 507 - synes den ville supplere de andre ganske fint - gør den endnu mere "brunstig"... Lyder godt David - håber datoen passer ind i kalenderen. Mvh Michael |