Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Givet Likes: 0
Tak
@HG: Jeg tror at PAM217 ligger en smule under. Jeg har set priser hvor PAM127 koster 300-500 USD mere, men mon ikke man kan forhandle prisen ned saa de koster nogenlunde det samme. For mig vil jeg til enhver tid vaelge 217 pgs. MM skiven
@Danbs: Jeg tror at det bliver endnu en guld model, men ellers har jeg kigget efter PAM36 laenge, saa hvis du kende nogen som kender nogen (og du selvfoelig ikke selv koeber det)...
@KimT: Tak, men nu skal jeg vist slappe lidt af. Nu bliver det et Pre-V, saa naar det dukker op slaar vi til igen
Wrist-shot
Truyen
Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Du manglede da også en fiddy... :)
Kiggede lige på de andre ure du har og kan se at du nu har 10 - Hvilken må lade livet for 36'eren når du kommer så langt... Eller satser du på at konen ikke opdager nr. 11? :)
Endnu engang tillykke, det må være fantastisk at være et sted i sit liv, hvor man kan lade sin passion for ure få så frit løb!
Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Hej Berg
Tak, men jeg tror ikke det nogensinde bliver en Fiddy, jeg synes, det er et fedt ur men '1950' siger mig ikke noget. Ligesom 'ceramic' eller '8 days' paa skiverne ikke virker for mig. Hmm, mon ikke naar 36'eren dukker op jeg kan finde en god undskyldning for koebet

Konen interesserer sig ikke rigtig for mine ure. Hun blev skuffet da jeg viste hende 217, det eneste hun sagde var 'jamen, det har du da allerede'
Truyen