Urdebatten / Urforum
PAM217 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: PAM217 (/showthread.php?tid=57627)

Sider: 1 2 3


PAM217 - Truyen - 24-04-2012

Saa kom der sq lige lidt post Icon_e_biggrin1

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Her sammen med en bror fra en anden tid
İmage


PAM217 - berg - 24-04-2012

Lad mig være den første til at sige tillykke! Den spejlvendte version af mit grail ur pam 127!
Flere billeder tak! :)


Re: PAM217 - Sociologen - 24-04-2012

WAUUUUU! Tillykke. Det ser super ud med det "doomed glass" Icon_love <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

Gad godt at posten kom forbi mig med en lignende gave Icon_e_wink


Re: PAM217 - HG - 24-04-2012

STORT tillykke med uret Icon_cool
Hvordan ligger priserne i dag kontra PAM127, stadig under Icon_question
Posten her i Svenstrup kommer pt. kun med regninger - desværre ingen nye ure. Kan man skifte post Icon_question

Men fuck for et fedt ur...... <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->


Re: PAM217 - Danbs - 24-04-2012

WAUW
en lækker sag du endnu gang har fået fat på.

hvad er så det næste du skal have


Re: PAM217 - KimT - 24-04-2012

Du er for vild.............
Hold da op der sker noget på urfronten hjemme hos dig Icon_not


Re: PAM217 - HG - 24-04-2012

KimT Skrev:Du er for vild.............
Hold da op der sker noget på urfronten hjemme hos dig Icon_not
Ja bestemt, snart løber Panerai tør numre, da Truyen har alle modellerne Icon_cool
STOR respekt for din samling Icon_exclaim


Re: PAM217 - Truyen - 25-04-2012

Tak Icon_exclaim

@HG: Jeg tror at PAM217 ligger en smule under. Jeg har set priser hvor PAM127 koster 300-500 USD mere, men mon ikke man kan forhandle prisen ned saa de koster nogenlunde det samme. For mig vil jeg til enhver tid vaelge 217 pgs. MM skiven Icon_e_wink

@Danbs: Jeg tror at det bliver endnu en guld model, men ellers har jeg kigget efter PAM36 laenge, saa hvis du kende nogen som kender nogen (og du selvfoelig ikke selv koeber det)...

@KimT: Tak, men nu skal jeg vist slappe lidt af. Nu bliver det et Pre-V, saa naar det dukker op slaar vi til igen Icon_party

Wrist-shot
İmage


PAM217 - berg - 25-04-2012

Du manglede da også en fiddy... :)
Kiggede lige på de andre ure du har og kan se at du nu har 10 - Hvilken må lade livet for 36'eren når du kommer så langt... Eller satser du på at konen ikke opdager nr. 11? :)

Endnu engang tillykke, det må være fantastisk at være et sted i sit liv, hvor man kan lade sin passion for ure få så frit løb!


Re: PAM217 - Truyen - 25-04-2012

Hej Berg

Tak, men jeg tror ikke det nogensinde bliver en Fiddy, jeg synes, det er et fedt ur men '1950' siger mig ikke noget. Ligesom 'ceramic' eller '8 days' paa skiverne ikke virker for mig. Hmm, mon ikke naar 36'eren dukker op jeg kan finde en god undskyldning for koebet Icon_e_biggrin1 Konen interesserer sig ikke rigtig for mine ure. Hun blev skuffet da jeg viste hende 217, det eneste hun sagde var 'jamen, det har du da allerede' Icon_rolleyes