|
PAM217 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72) +--- Tråd: PAM217 (/showthread.php?tid=57627) |
PAM217 - Truyen - 24-04-2012 Saa kom der sq lige lidt post ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Her sammen med en bror fra en anden tid
PAM217 - berg - 24-04-2012 Lad mig være den første til at sige tillykke! Den spejlvendte version af mit grail ur pam 127! Flere billeder tak! :) Re: PAM217 - Sociologen - 24-04-2012 WAUUUUU! Tillykke. Det ser super ud med det "doomed glass" Gad godt at posten kom forbi mig med en lignende gave Re: PAM217 - HG - 24-04-2012 STORT tillykke med uret Hvordan ligger priserne i dag kontra PAM127, stadig under Posten her i Svenstrup kommer pt. kun med regninger - desværre ingen nye ure. Kan man skifte post Men fuck for et fedt ur...... <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Re: PAM217 - Danbs - 24-04-2012 WAUW en lækker sag du endnu gang har fået fat på. hvad er så det næste du skal have Re: PAM217 - KimT - 24-04-2012 Du er for vild............. Hold da op der sker noget på urfronten hjemme hos dig Re: PAM217 - HG - 24-04-2012 KimT Skrev:Du er for vild.............Ja bestemt, snart løber Panerai tør numre, da Truyen har alle modellerne STOR respekt for din samling Re: PAM217 - Truyen - 25-04-2012 Tak @HG: Jeg tror at PAM217 ligger en smule under. Jeg har set priser hvor PAM127 koster 300-500 USD mere, men mon ikke man kan forhandle prisen ned saa de koster nogenlunde det samme. For mig vil jeg til enhver tid vaelge 217 pgs. MM skiven @Danbs: Jeg tror at det bliver endnu en guld model, men ellers har jeg kigget efter PAM36 laenge, saa hvis du kende nogen som kender nogen (og du selvfoelig ikke selv koeber det)... @KimT: Tak, men nu skal jeg vist slappe lidt af. Nu bliver det et Pre-V, saa naar det dukker op slaar vi til igen Wrist-shot
PAM217 - berg - 25-04-2012 Du manglede da også en fiddy... :) Kiggede lige på de andre ure du har og kan se at du nu har 10 - Hvilken må lade livet for 36'eren når du kommer så langt... Eller satser du på at konen ikke opdager nr. 11? :) Endnu engang tillykke, det må være fantastisk at være et sted i sit liv, hvor man kan lade sin passion for ure få så frit løb! Re: PAM217 - Truyen - 25-04-2012 Hej Berg Tak, men jeg tror ikke det nogensinde bliver en Fiddy, jeg synes, det er et fedt ur men '1950' siger mig ikke noget. Ligesom 'ceramic' eller '8 days' paa skiverne ikke virker for mig. Hmm, mon ikke naar 36'eren dukker op jeg kan finde en god undskyldning for koebet |