HJÆLP - Skade på ur ved service.
Man skal naturligvis ikke dømme folk på forhånd, men det lyder fanme ikke godt.

Utroligt at sådan opførsel forekommer når vi taler ure i denne klasse. Sjusk, sløseri og ligegyldighed imho.

Håber du får det løst snarest og igen kan nyde dit fede IWC.
Mvh Kim 
Svar
Dog skal man huske at der altid er 2 sider af en sag. Icon_thinking
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Selvfølgelig.

Men det overrasker mig bare at sådan en forretning ikke tager billeder eller laver en rapport over urets stand ved indlevering.

Vi taler jo ikke om et Inex, der skal have et nyt batteri.

Det burde ikke være kundens opgave at sørge for at butikken har styr på papirerne.
Mvh Kim 
Svar
Jeg er enig i at på så dyre ure bør man (urmageren) skrive ned hvis der er markante brugsspor på et ur som indleveres til service. Helst tage billeder af uret. Men er det normal praksis? Jeg kender ingen der gør det.
Svar
Jeg er jo bare ultra flue knepper. På alle områder. Biler, vin, mad og ure. Icon_mrgreen

Jeg ville forlange det efter at have læst om en sådan historie.
Mvh Kim 
Svar
Da jeg indleverede mit IWC hos Richemont servicecenter i Singapore blev standen noteret ned, for både krystal, kasse, krone® og lænke/spænde.

Sådan ville jeg gå ud fra man altid gør.

Dog skal det siges at det kønne (men spejlblanke) ansigt bag disken noterede at der var ridser overalt, selv i krystallet, hvilket så absolut ikke er tilfældet.
Opgav at forklare hende der ikke kan komme ridser i et krystal, men kun i AR coating.

Så i sidste ende havde det jo ikke hjulpet stort, hvis de havde lavet en ekstra ridse i uret.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Safirglas kan sagtens ridses
Svar
CT-Watches.dk Skrev:Safirglas kan sagtens ridses

Ja ok, men det var ikke tilfældet her.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Jeg tænkte jeg lige ville komme med en lille update i denne sag.

Jeg var forbi Sarøe Ure&Smykker for et par uger siden og havde en god snak med Thomas.
De tilbød mig at sende uret til IWC for at se hvad de kunne gøre ved skaden, et tilbud som jeg selvfølgelig tog imod. Det skal siges de har valgt at hjælpe mig selvom de ikke mener skaden er sket hos dem, det kan jeg kun tage hatten af for.
Nu må jeg bare vente og se resultatet når uret kommer tilbage - jeg er dog lidt ked af uret formentlig bliver poleret, men glad for skaden nok bliver udbedret.
Svar
Jeg havde taget et af ders andre ure og lavet dem beholde det ødelagt
Havde ikke engang diskuteret med dem - havde bare snuppet et fra fra deres udstilling og skredet
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)