Er det kun mig der er lidt mærkelig...?
Peter Skrev:
guru1313 Skrev:Igennem et stykke tid har jeg lagt mærke til, at jeg gør noget underligt hver gang jeg tager mit ur af og på.

Jeg sørger for, nærmest ubevidst, at mit håndled altid er over et eller andet blødt... sofaen, sengen, en jakke i træningscenteret eller andet der måtte være i nærheden, hvis jeg får brug for at tage uret af.
Selv højden korrigerer jeg for, da jeg oplever mig selv, indtage de mærkeligste stillinger, således at håndleddet kommer så tæt på underlaget som muligt... Icon_e_surprised
Er der noget der hedder en "hobby-skade" og kan man behandles for denne i så fald?
Hej

Jeg har det præcis ligesom dig, og det kan sagtens behandles, du skal bare drikke 10 øl Icon_drinks Icon_rul

MVH Peter

Nåååå.... Det er jo der jeg har lært det Icon_e_wink
Altså det med uret.... Icon_drinks
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
Helt sikkert noget jeg delvis kan nikke genkendende til Icon_e_wink
Når jeg ligger urene fra mig, så er det altid på et underlag/klud af en slags Icon_crazy
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Har det på samme måde med dørkarme og vægge.

Har i øvrigt en musemåtte dagens ur overnatter på. Uret lægges altid på siden med kronen opad. OCD? Mig?
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Selvom jeg mener jeg er meget omhyggelig med mine ure så tager jeg dem aldrig af når jeg fx skal i bad, sove eller i fitness for den sags skyld. Mine ure, og vel også størstedelen af jeres, burde vel kunne klare et bad, en overnatning og træning med håndvægte:-)

Mit AP vil jeg dog ikke træne med da jeg kan forstå at værket er relativt skrøbeligt, men ellers skal det ur og de andre ure bare nydes så meget som muligt:-)

Nu er jeg helt nysgerrig, har I andre ikke jeres ure på mer eller mindre hele tiden?!?

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
Der er fire tidspunkter hvor jeg ikke har ur på. Når jeg træner/løber, sover, bader og det sidste må i gætte jer til Icon_e_wink
Svar
Jeg har det på samme måde som Kim ... Og kan tilføje f.eks. havearbejde, små rep. på bil / hus. Jeg kan ærligt talt ikke se, hvad jeg skal bruge uret til i disse situationer....
Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
guru1313 Skrev:Jeg har det på samme måde som Kim ... Og kan tilføje f.eks. havearbejde, små rep. på bil / hus. Jeg kan ærligt talt ikke se, hvad jeg skal bruge uret til i disse situationer....
Allan

Jeg kan reelt forstå man tager det af når man løber/træner, men hvad er begrundelsen for at tage det af før man går i seng og før man går i bad?! Hvis man har en læderrem på uret, kan jeg måske godt forstå det men hvis man er "bange" for blot at tage det af er det så ikke klogere bare at beholde det på?!:-)

Og selvfølgelig også helt forståeligt ved havearbejde eller lign hvor man måske kan risikere at det kan få nogle småskrammer..
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
Jeg synes det kan være ubehageligt at have på i seng og det kan også være mindre rart for ens hustru som ligger tæt på en.
Svar
Hej

Jeg har altid ur på når jeg sover. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg har også altid ur på når jeg sover.
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)