|
Er det kun mig der er lidt mærkelig...? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Er det kun mig der er lidt mærkelig...? (/showthread.php?tid=61402) |
Er det kun mig der er lidt mærkelig...? - guru1313 - 01-06-2014 Igennem et stykke tid har jeg lagt mærke til, at jeg gør noget underligt hver gang jeg tager mit ur af og på. Jeg sørger for, nærmest ubevidst, at mit håndled altid er over et eller andet blødt... sofaen, sengen, en jakke i træningscenteret eller andet der måtte være i nærheden, hvis jeg får brug for at tage uret af. Selv højden korrigerer jeg for, da jeg oplever mig selv, indtage de mærkeligste stillinger, således at håndleddet kommer så tæt på underlaget som muligt... Er der noget der hedder en "hobby-skade" og kan man behandles for denne i så fald? Re: Sv: Er det kun mig der er lidt mærkelig...? - KimT - 01-06-2014 Du er ikke alene........ Det er lidt det samme som at dreje uret ind mod kroppen når man nærmer sig en dørkarm. Re: Er det kun mig der er lidt mærkelig...? - Miwes - 01-06-2014 Gad nok vide hvor mange ure der er smadret på gulvet i et badeværelse..... Re: Sv: Er det kun mig der er lidt mærkelig...? - Stensbjerg - 01-06-2014 KimT Skrev:Du er ikke alene........ Re: Er det kun mig der er lidt mærkelig...? - Hedegaard - 01-06-2014 Jeg har til hverdag et par Rolexer jeg skifter imellem, og med dem må jeg indrømme, at det ikke er noget jeg tænker nærmere over! Ved ikke om det er fordi jeg endnu ikke har været udsat for uheld eller jeg bare har tro på egne evner til at tage uret af og på uden at tabe det Re: Er det kun mig der er lidt mærkelig...? - baun - 01-06-2014 Det tænker jeg aldrig over - hverken det med at tage ur af og på eller hvor jeg har armen - undtagen når jeg har et ualmindeligt stort ur på, så må man jo undgå sammenstød. vh baun Re: Er det kun mig der er lidt mærkelig...? - Lars - 01-06-2014 Miwes Skrev:Gad nok vide hvor mange ure der er smadret på gulvet i et badeværelse..... Hej. MANGE Specielt Hr-Skagen-ure med buet mineralglas......uhhhh de er gode kunder indtil de får det lært, eller købt et andet ur... /Lars Re: Er det kun mig der er lidt mærkelig...? - guru1313 - 01-06-2014 Hedegaard Skrev:eller jeg bare har tro på egne evner til at tage uret af og på uden at tabe det Jeg har nu, 7-9-13, aldrig haft et uheld, hverken med tab af uret eller et alvorligt slag mod en dørkarm...men jeg havde nærmest paranoia da jeg havde mine Pams... de suger alt muligt, der kan give buler, til sig Re: Er det kun mig der er lidt mærkelig...? - runzuk - 02-06-2014 Jeg passer meget på mine ure. Hvis der skal arbejdes ryger Pingo'en på. Men jeg passer altid på når jeg bevæger mig rundt Da jeg havde mit Citizen EcoZilla ramte jeg stort set alt.... Men det kunne tåle det. Re: Er det kun mig der er lidt mærkelig...? - Peter - 02-06-2014 guru1313 Skrev:Igennem et stykke tid har jeg lagt mærke til, at jeg gør noget underligt hver gang jeg tager mit ur af og på.Hej Jeg har det præcis ligesom dig, og det kan sagtens behandles, du skal bare drikke 10 øl MVH Peter |