daytona med eftermonteret skive
Var det ved indlevering af uret, eller ved afhentning?
Svar
KimT Skrev:Var det ved indlevering af uret, eller ved afhentning?
ved afhentning...
/SK
Svar
Så synes jeg heller ikke på nogen måde det er i orden. Det er selvfølgelig noget de skal informere om på forkant og det overrasker mig meget at det ikke er sket Icon_e_surprised
Svar
Tyveri, simplere kan det ikke siges. Du tror du betaler for at få sat en ny skive i dit ur, inkl. skivens pris, den gamle er der så stadig, men nu er det lige pludselig ikke længere din ejendel?

Altså hvad tror Klarlund de kan vilde folk ind? At du betaler for er en service hvor de tryller din skive om til en anden?

Hvad står der på din faktura?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
En ting sikkert som amen i kirken, de ville tabe den sag uden information up front.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Den var med 120% sikkerhed heller ikke fløjet hos mig den der... De havde omgående fået besked på at skifte tilbage og jeg havde ikke betalt dem en krone. Det er bare ikke i orden.... Det er regulært tyveri og de har ingen ret til at tilbageholde din ejendom med mindre de kan dokumentere at du på forhånd var informeret om at den pris du er blevet oplyst var betinget af at du overdrager skive og lynette til Rolex når dette skiftes…

Latterligt...
Svar
Citat:Den var med 120% sikkerhed heller ikke fløjet hos mig den der... De havde omgående fået besked på at skifte tilbage og jeg havde ikke betalt dem en krone. Det er bare ikke i orden.... Det er regulært tyveri og de har ingen ret til at tilbageholde din ejendom med mindre de kan dokumentere at du på forhånd var informeret om at den pris du er blevet oplyst var betinget af at du overdrager skive og lynette til Rolex når dette skiftes…

Latterligt...

100% enig med Morten.
De hundehoveder burde politianmeldes for tyveri (seriøst).

God weekend - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)