Februar konkurrencen - nu med resultat
Nr. 100, tak.

Mit yndlingsur er Rolex Seadweller (16600). Det er efter min opfattelse det perfekte og ikoniske dykkerur, hvor udtrykket og dimensionerne "sidder lige i skabet" - og så passer det også ret godt på mine forholdsvis tynde håndled. Jeg kan også godt lide, at det kun findes i den ene version; ikke noget med forskellige metaller, skivevarianter og ædelstene. Det er et dykkerur, og det skal bare se sådan ud Icon_e_smile

Mvh. Laika
Svar
91

Mit Datejust Turn-o-graph.
Fordi det passer fint i størrelsen på 36mm og går til alting. Desuden var det mit første mekaniske armbåndsur.
İmage
mvh
Jeppe
Svar
Nummer 20 tak!

Ynglings uret er det som jeg bruger som avatar - Rolex ref. 1655 straight hand!

- Der er dog dage hvor jeg overvejer at sende den videre for at få plads til andet - vi ser hvad der sker! Icon_cool

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Nummer 37 til mig tak. Mit ynglingsur i øjeblikket er min MM300 - Er vild med designet, værket og ikke mindst prisen. Icon_e_smile
Svar
DonWerner Skrev:Nummer 37 til mig tak. Mit ynglingsur i øjeblikket er min MM300 - Er vild med designet, værket og ikke mindst prisen. Icon_e_smile

Husker jeg forkert? Er du ikke enkarneret et urs mand DS.

VH BAUN
Svar
Nummer 76 til mig tak.

De ur der får mest armtid af dem jeg har i kufferten i øjeblikket er mit Omega PO XL cal 8500 i soet med orange tal på lænke.

Men det ur der i øjeblikket brænder mest for at komme i kufferten er Omega Speedmaster Dark Side Of The Moon. Heldigt der er lang leveringstid på. ellers tror jeg der var et brændende hul i dankortet.
Svar
Lad mig få nummer 79.

Mit yndlingsur er det jeg har på armen. Tror jeg... Hvad er det i grunden for et spørgsmål at stille? Jeg kan jo ikke nævne et!

Nå, men jeg har det her på armen i dag - og jeg er også ret glad for det. Jeg vil godt kalde det yndlingsuret, i de næste 5 minutter.
İmage

mvh Peter
Svar
Nummer 83 her Icon_e_smile

Mit yndlingsur er mit Cartier Pasha, da dette var mit første "rigtige" ur, og købt da min mor døde. Derudover er det et ur der giver fuld valuta for pengene horologisk set...
Svar
42

Mit ynglings ur pt., må være min 14060m, da den er klassisk og perfekt som all around ur.
Svar
14

Rolex SUB: Historisk, stilrent, robust, prisfast.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)